• We need a title, capiche?

    Een doodgewoon doorsnee meisje, word op een brute manier gegijzeld in de kelder van haar zusje. Ze word er geslagen en gedreigd om een videoboodschap te maken, die ze gaan opsturen naar het meisje haar ouders. Het meisje komt er achter dat haar bloedeigen zusje achter de hele gijzeling zit, omdat ze hevig in de schulden staat. Met andere woorden, ze heeft geld nodig. Het meisje haar zusje, dreigt haar ouders om een grote som geld te betalen en als ze dat niet doen, kunnen ze de schedel van het meisje verwachten in de brievenbus.

    Enkel hebben de ouders niet zoveel geld en kunnen ze het niet afbetalen. Ze schakelen de politie erbij, wat duidelijk geen goed idee was. Het meisje haar zusje raakt in paniek en weet er niets anders op, dan het meisje te laten verdrinken in een rivier. Wanneer ze daar staan en alles klaar staat om het meisje in de rivier met grote stromingen te laten duwen, ontsnapt het meisje en vlucht naar een rij huizen. Ze hoort heel veel muziek in één of ander huis in de buurt en gaat daar langs, aangezien er daar ook volk zal zijn.

    Wanneer ze aanbelt, staat ze blijkbaar voor de beroemde ster, Robert Pattinson. Hij herkent het meisje meteen van de televisie, waar ze ondertusen beroemd is geworden door een gijzeling. En dan blablabla, de rest weet ik zelf nog niet. Ü


    You'll never dream alone. <3

    word het een lovestory?


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    The result of a kidnapping


    Don't walk away and leave without a reason.

    Enjoythefall schreef:
    word het een lovestory?


    Zo ja; 'Gegijzelde liefde' maar eventueel dan in het engels?


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Enjoythefall schreef:
    (...)

    Zo ja; 'Gegijzelde liefde' maar eventueel dan in het engels?


    Ja, het word een lovestory. :Y)


    You'll never dream alone. <3

    Wat is 'gegijzelde' in het Engels? ;x


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    Wat is 'gegijzelde' in het Engels? ;x

    Ik denk Hostage.
    Dus Gegijzelde liefde = Hostage love.
    Maar ben niet zeker :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hostage love klinkt goed.
    Laat je het me weten, als ie online komt ?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xGOSSIP schreef:
    Hostage love klinkt goed.
    Laat je het me weten, als ie online komt ?


    I will let you know. _O_


    You'll never dream alone. <3

    From hostage to love in 3 steps.

    From something bad to something good.

    Sorry, ben inspiloos.


    Don't walk away and leave without a reason.