• Eindelijk weet ik naar welke klas ik ga.
    En vorig jaar kregen we nog een brief thuis enzo maar dit jaar gewoon niks. x-x Gelukkig zij mijn vriendin waar ik op de site moest kijken om het te zien anders wist ik het gewoon niet he.
    T3A xd
    Wordt vast een makkelijk jaar want ik kom van 2 jaar vwo. Nja jullie?
    xx.


    when words fail, music speaks.

    Ik zit in V3A, maar weet niet niet met wie. ><


    hoi, jij bent leuk.

    Ik weet het pas 31 augustus, de dag voor school begint dus. Het enigste wat ik weet is dat ik in het eerste jaar Latijn zit x-x

    4HA,
    wel te verstaan 4Handel.
    En ik weet pas de eerste schooldag met wie ik in de klas zit, waar mijn klas is en stuff


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik zit in 5ST, I guess.
    Ik weet pas op één september met wie, al weet ik wel ongeveer wie van mijn vorige klas ook ST gaat doet. :'D

    Ik weet dat pas de eerste schooldag, dan zitten we allemaal in de eetzaal en roepen ze je naar voor ><


    -

    4A


    I am an idiot, I move.

    Mijn Nederlandsleraar zei toen we hem tegenkwamen B3H, maar dat geloof ik niet, want de kinderen die vorig jaar van B2C naar de derde gingen werden A3F


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik weet alleen dat ik naar 3HAVO ga. Ik kan pas op 26augustus op de site lezen bij wie ik zit.


    Geen woorden, maar daden.

    Silhouettes schreef:
    Ik zit in 5ST, I guess.
    Ik weet pas op één september met wie, al weet ik wel ongeveer wie van mijn vorige klas ook ST gaat doet. :'D

    is st; secretariaat talen?


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    ZU3H1
    Ofzo, ZU staat voor de school en 3e klas, havo en dan de 1e klas xD Ofzo :'DDD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    nou ik zit in de klas: 75HZWO1A


    Nvt

    4C

    Vmbo Kaderberoeps/basis gerichte leerweg 4

    ik doe Kader.


    Vampire Heart.

    Ik ga het pas weten op 31 augustus.


    Happiness hit her like a train on a track

    3S. Weet ook al met wie ik in de klas zit.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Geen idee, waarschijnlijk 431 (:
    De 4 slaat op het vierde jaar, de 3 op de derde hoogste richting (economie) en de 1 op de hoeveelste klas van die richting. (;

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 13:47 ]


    Never run out of reasons to smile...