• Goedendag,
    Gisteren in een tijdschrift zag ik zo'n reclame van die nieuwe shampoo van Gliss Kur Asia Straight. Ze vertelde me dat als ik die shampoo en conditioner zou gebruiken ik dan 24 uur steil haar zou krijgen! Geweldig! Dacht ik.
    Er zaten dus 2 van die monstertjes bij, dus ik dacht; proberen die handel!
    Ik ging douchen, smeerde die spulletjes in mijn haar. O, wat lekker zacht en wat ruikt het lekker! Dacht ik. Het voelt ook zo steil aan!

    Klaar met douchen, buiten zitten, laten drogen, blablabla.
    Eindresultaat?
    Nog meer slag in mijn haar dan ik van mezelf al had!


    I recycle my thoughts.

    Je moet het vaker gebruiken, then i'ts works.

    Achja het zal vast wel misschien helpen maar ik gebruik het iig niet meer : )


    I recycle my thoughts.

    Ik gebruik gewoon altijd een shampoo en crème van Andrélon :'D. En als ik mijn haar nog stijler wil, dan gebruik ik gewoon een stijltang.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Volgens mij kan dat nooit. Ik had ook eens gewoon shampoo en conditioner gekocht in de winkel. Zegt die dat je dan geen stijltang meer moet gebruiken en je haar dan al op zich al stijl is. Niets van in. Volgens mij kan dat gewoon niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    dan weet je oook weer wie je niet moet vertrouwen :'d


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    haha gebruik ik ook maar kheb nog alty mijne slag erin ma men moeder die droogt haar haar na het douche en die heeft dan wel steil haar dus het werkt alleen als ge het droogt wel me uw borstel want los dan hebde nog alty uwe slag of toch bij mij :)
    x

    -is blij dat ze steil haar heeft-
    Zoiets geloof ik ook niet. Ik had ooit een shampoo voor meer glans, & voeding en zo, & mijn haren trokken op niks, nadat ik gedouchet had --"


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    lang leven mn stijltang! :'D


    It's not the same without you.

    ik zocht ook shampoo voor steil haar en een vriendin raade me herbal essences superstraight aan. Die probeerde ik dan en ik mijn haar is ietsie beetje stijler dan daarvoor. Het werkt niet superstraight, maar het is de beste die ik al geprobeerd heb :Y) mijn haar word er wel veel gladder en zachter van (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Musicbeats schreef:
    ik zocht ook shampoo voor steil haar en een vriendin raade me herbal essences superstraight aan. Die probeerde ik dan en ik mijn haar is ietsie beetje stijler dan daarvoor. Het werkt niet superstraight, maar het is de beste die ik al geprobeerd heb :Y) mijn haar word er wel veel gladder en zachter van (:

    :o, ik zal kijken of ik die een keer kan vinden. Danku voor de tip.


    I recycle my thoughts.

    Cherished schreef:
    Fuckers |:
    Dat spul is nog prijzig ook


    You move me ......... Kurt

    Dat is meestal met van die dingen.


    A. ikmisje.

    Afzetters. (N)


    Tanya is de beste.

    volgens mij kan dat niet :X


    -

    Dat lijkt me zoiezo onwaarscheinlijk :X Maar ik heb de hele groene lijn van Sunsilk (Captivating Curls) en dat zou je haar glad en minder springerig moeten maken, dat helpt bij mij wel echt, heel handig want mijn krullen zijn voor de helft krul en voor de helft kroes...


    Get back motherfuckerz'