• Halloo THxSunshine is hier.:Y)
    Ik wou het erover hebben dat Sommige th fans echt te hysterisch zijn:$ We worden allemaal over één kam geschoren..Vind ik!Ik kan me wel voorstellen dat iemand die geen fan is het een keer beu wordt..Omdat sommige fans gewoon overal'Tokio Hotel'lopen te schreeuwen.En dan worden ze gepest enzeuw..Maar meestal denken mensen dat alle fans zo zijn.Jaa scheld me maar uit:$
    Maar zo denk ik erover.
    wat denken jullie erover?
    en nee het heeft echt niets met leeftijd te maken ofzo..Oudere fans kunnen net zo hysterisch zijn.
    THxSunshine heeft gesproken.<33


    Pictures fade away, but memories are forever

    Je hebt wel gelijk! en heb geen zin om een levensverhaal op te hangen hier, dus houd het kort;3 Je hebt gelijk


    Ben het zo mee eens!

    Eerlijk gezegt
    vind ik die monsoonfans echt k*tfans, sorry dat ik het zeg hoor :$, maar t is gewoon zo
    ze doen gewoon super obsessed, en ookal zegt iemand BILL IS GAY of BILL IS EEN WIJF dan gaan de meeste gelijk al schelden :/..
    Ik vind de durch den monsun tijden veel beter, ben 3,5 jaar fan :3.
    En als jullie me niet geloven, boeit me geen hol :V..
    maar de monsoonfans verpesten het voor de die hard fans, ik bedoel, de meeste mensen zien mij ook als eerst als een hysterische monsoonkut, en dat is echt vervelend you know.
    amen :3
    En t was niet echt de bedoeling om jullie te kwetsen of om te beledigen, maar sommige fans zijn echt erg :3


    I don't need words to feel those lips.

    Eerlijk gezegt
    vind ik die monsoonfans echt k*tfans, sorry dat ik het zeg hoor :$, maar t is gewoon zo
    ze doen gewoon super obsessed, en ookal zegt iemand BILL IS GAY of BILL IS EEN WIJF dan gaan de meeste gelijk al schelden :/..
    Ik vind de durch den monsun tijden veel beter, ben 3,5 jaar fan :3.
    En als jullie me niet geloven, boeit me geen hol :V..
    maar de monsoonfans verpesten het voor de die hard fans, ik bedoel, de meeste mensen zien mij ook als eerst als een hysterische monsoonkut, en dat is echt vervelend you know.
    amen :3
    En t was niet echt de bedoeling om jullie te kwetsen of om te beledigen, maar sommige fans zijn echt erg :3

    Ik ben ook zo'n 3 jaar fan misschien iets langer...Mensen geloven me niet omdat ik nu niet oud ben ik ben bijna 13..En ja zulke mensen noem je monsoonsletjes ;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Ik ben ook zo'n 3 jaar fan misschien iets langer...Mensen geloven me niet omdat ik nu niet oud ben ik ben bijna 13..En ja zulke mensen noem je monsoonsletjes ;P

    Hysterische monsoonkutjes n__n :V


    I don't need words to feel those lips.

    Ik en ook fan, ma, ik ben er ni de hélé tijd mee bezig :) Ik heb posters ensoo, en mijn iPod en iTunes sta ook vol


    007

    Ik en ook fan, ma, ik ben er ni de hélé tijd mee bezig :) Ik heb posters ensoo, en mijn iPod en iTunes sta ook vol
    Ma, ik ben ni Hysterisch! :P
    Hoewel i kni vind da ze aroogant zijn gworden, ma daz een andr verhaal ;)


    007

    Uh^^
    Gelijk heb je.
    Ik n nite zoals die adnere fans xD
    Ik heb er miss maar 2 posters vn, en spullen of tshirts heb ik gewoon niet.
    Nja hysterisch zal ik soms wel doen, maar das gewoon omda ik zo ben, niet omdat tokio hotel..
    en als iemadn zegt dat ze tokio hotel do vinden, nja dat is hun mening, dr trek ik me niets vn aan^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay