• Haaai ^^

    Nou, gisteren was het dus in ons dorpje de Dodentocht, wat wil zeggen dat er mensen gewoon voor hun plezier 100km gaan lopen en/of stappen. Heel leuk dus, maar vooral leuk om naar te kijken ;D

    Maar nu zou ik graag weten: Hebben er soms mensen hun familie of vrienden of zo meegedaan aan de Dodentocht gisteren? Want er waren eigenlijk best wel veel nationaliteiten waaronder: Nederlanders, Duitsers, Britten, Italianen, ... Of waren er soms mensen van Quizlet die er gewoon zijn gaan kijken? Waarschijnlijk niet ;D

    xoxo'

    Waarom heet 't dodentocht? Lijkt me niet zo gezellig o.o

    [ bericht aangepast op 15 aug 2009 - 12:05 ]

    nope, nog nooit van gehoord zelfs ^^ maar lijkt me wel leuk... al zou ik er zelf nooit aan meedoen, 100 km! ö

    Cherished schreef:
    Waarom heet 't dodentocht? Lijkt me niet zo gezellig o.o

    Idunoo ;o Omdat het 100 km stappen is? Zou 't niet weten, het moet toch een naam hebben ;D

    Ik niet. :'D
    Ik ga echt niet voor mijn plezier 100km stappen. o.o
    De sponsertocht is al erg genoeg.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Idunoo ;o Omdat het 100 km stappen is? Zou 't niet weten, het moet toch een naam hebben ;D

    Ahaha ja dat kan.
    Ja i know, maar ik dacht van is het voor een oorlog ofzo. /want ik heb dr nog nooit van gehoord:P

    mijn nonkel doet da elk jaar :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Nop.
    :9~
    man, ik ga echt geen 100km stappen.


    A. ikmisje.

    Muhahaa. :3
    Toen ik buitenkwam vanmorgend liep echt heel Puurs vol met wandelaars van de dodentocht O.O
    was wel tof om te zien. ^^


    Let the Night embrace you

    Om nou 100km voor je plezier te lopen? Het zal vast wel leuk zijn om ernaar te kijken, maar ik zelf doe niet mee.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Silhouettes schreef:
    Ik niet. :'D
    Ik ga echt niet voor mijn plezier 100km stappen. o.o
    De sponsertocht is al erg genoeg.


    None but ourselves can free our minds.

    Meadow schreef:
    Muhahaa. :3
    Toen ik buitenkwam vanmorgend liep echt heel Puurs vol met wandelaars van de dodentocht O.O
    was wel tof om te zien. ^^

    Waha, ik vond het gisteren op een moment anders helemaal niet leuk ;o Net bakvissen dat wij waren, die voorbijgangers staarden allemaal zo hard naar ons ._. En er was zo'n droes -een weirdo- en wij zaten er met mensen die we kenden van in Antwerpen en hun kind is een vriendin van mijn zusje. En die droes gaf ineens mijn zusje en haar vriendin een 'high-five' en 'high-tree' en daarna mij en onze ouders ook nog ._.
    @Tara
    Nja, het is in België dus kan best zijn ;D

    [ bericht aangepast op 15 aug 2009 - 15:29 ]

    nog nooit van gehoord.:O


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik ben gaan kijke , ze wandelden voorbij mijn deur :'D


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.

    Cherished schreef:
    Waarom heet 't dodentocht? Lijkt me niet zo gezellig o.o


    Haha Zeker niet gezellig xD


    all i need is love, all i get is homework

    Ja, mijn tante en haar man.