• Hallooooooo.

    Ik dacht na en weetje wat ik dacht?
    Waarom kan dat niet?
    Kunnen zien of je al ooit op een topic heb gereageerd, met zo'n vinkje fsoo naast de topictitel als je hem opent.


    ok

    Da's wel handig, maar dan met uitzondering van het Spelletjes-subforum. Want daar kan je zo vaak in reageren als je wilt.

    Ik ben
    voor.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2009 - 1:07 ]


    -

    Esmaye schreef:
    Da's wel handig, maar dan met uitzondering van het Spelletjes-subforum. Want daar kan je zo vaak in reageren als je wilt.

    Ik ben
    voor.


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Dat kan toch al als je op 'mijn topics' klikt. Dan zie je op welke je hebt gereageerd. En trouwens, als je ergens op hebt geklikt, wordt het zwart. En daarbij, je kan dat toch wel onthouden? Als iets je interesseerd stuur je meestal wel een berichtje, en als iets je interesseerd onthoud je het meestal wel :X


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    ParaBones schreef:
    Dat kan toch al als je op 'mijn topics' klikt. Dan zie je op welke je hebt gereageerd. En trouwens, als je ergens op hebt geklikt, wordt het zwart. En daarbij, je kan dat toch wel onthouden? Als iets je interesseerd stuur je meestal wel een berichtje, en als iets je interesseerd onthoud je het meestal wel :X

    Nee, maar stel je voor dat het zo een oud topic is.
    Neem het topic van Aurelia, die is van oktober 2008 ongeveer genaamd 'Waar ben jij bang voor?'
    Ik heb het hele topic moeten doorzoeken of ik daar ooit op had gereageerd, en ik zag van andere mensen dat zij er ook een stuk of drie keer op hadden gereageerd met 'ik heb hier vast wel een keer op gereageerd'. Bij zo een topic ga ik niet bij Mijn topics kijken hoor, duurt te lang o.o
    Daarbij, zoveel moeite lijkt me dat niet? Zo een 'oké-teken' naast de topictitel, hetzelfde wat je had als je een quiz al had gemaakt.


    ok

    Handig ja ^^
    veur

    Dat had ik lang geleden ook al voorgesteld :'D
    Dus, voor.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb het niet echt nodig, maar het zou wel handig zijn. Dus voor. :]

    ik ben voor


    Je moet worden wie je bent.

    Dat zou handig zijn, ja.
    voor. (nerd)


    A. ikmisje.

    Wat heeft dat voor een zin? Je kunt toch ook ff alle pagina's doorzoeken of je al gereageerd hebt :P?


    Life is hard and then we die

    I'm in! :Y)

    Dat kun je toch al zien? Bij mij kleuren de topic-titels dit ik al aangeklikt heb grijs en de nieuwere zijn nog blauw.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mjaa, het mag van mij er wel zijn.
    voor. ^^


    Let the Night embrace you