• Iemand die ook dat probleem heeft? Want ik ben echt altijd te hard overbezorgd over iedereen. Mijn vrienden,ouders,mijn broer. Ook al weet ik dat er niets aan de hand is,begin ik dingens omhoog te halen wat er kan gebeuren. Waardoor ik te bezorgd word. Of dat iemand gewoon offline gaat zonder iets te zeggen,waarmee ik aan het praten was. Dan krijg ik het ook al. Iemand die ook het probleem heeft,met overbezorgdheid over iedereen? Zelfs als het niet nodig is?

    Ik heb het best vaak bij mijn vriendin en bij mijn zus. Mijn zus ook vaak bij mij.


    MJ - You'll never moonwalk alone

    ik heb het soms, maar hangt wel van de persoon af ...

    Dat heb ik ook vaak bij vrienden, ouders of ook dat van offline gaan zonder wat te zeggen...
    Als mijn ouders bijvoorbeeld om 11 uur thuis zouden zijn en het loopt heel erg uit dan ga ik van alles bedenken dat ze bijvoorbeeld een ongeluk hebben gehad enzo


    dream, dare, fly!

    ja.. ik heb het wel vaak. Als mijn ouders langer wegblijven dan ze hadden gezegd, of mijn broer die alleen weg is met de auto en nog niet thuis is. En het wordt alleen maar erger als ik hen probeer te bellen of een sms stuur en ze niet opnemen of antwoorden...

    Nee, niet echt.


    Never run out of reasons to smile...

    Nee, dat heb ik niet.


    None but ourselves can free our minds.

    Soms, valt te zien in welke situatie.


    Tanya is de beste.

    Niet, eigenlijk...


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wel, vooral over mijn vriendinnen, soms wel zo erg dat ze zat van me worden maar oke/


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Altijd! Met mijn ouders, broer en grootouders dan vooral!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb dat bijna nooit alleen als bijvoorbeeld iemand te laat komt


    all i need is love, all i get is homework

    Ik heb daar niet zoveel 'last' van.


    Because you're the only one for me, where are you?

    ANNExROCKT schreef:
    Dat heb ik ook vaak bij vrienden, ouders of ook dat van offline gaan zonder wat te zeggen...
    Als mijn ouders bijvoorbeeld om 11 uur thuis zouden zijn en het loopt heel erg uit dan ga ik van alles bedenken dat ze bijvoorbeeld een ongeluk hebben gehad enzo

    sáme here.


    What you see, is what you get.

    *steekt handje in de lucht* jhaa hetzelfde bij mij .

    ANNExROCKT schreef:
    Dat heb ik ook vaak bij vrienden, ouders of ook dat van offline gaan zonder wat te zeggen...
    Als mijn ouders bijvoorbeeld om 11 uur thuis zouden zijn en het loopt heel erg uit dan ga ik van alles bedenken dat ze bijvoorbeeld een ongeluk hebben gehad enzo

    van dat laatste he, dat heb ik pas gehad.. heel erg.. toen zouden mijn ouders om 11 uur terug komen, maar kwamen ze terug om 2 uur... En ik was dus bang:X *ik had een hele enge film gezien, ik weet niet welke, maar ik was aan het zappen en toen dacht ik: "mmh.. leuke film, laat ik dit even gaan kijken" Maar dat bleek dus een enge film te zijn*...:X