• Darkpassion, Istandalone, Raven, Anna, Kayla, Zoe, Jorianne & ik hebben een klein probleempje. Wij zouden om ons profiel nog net iets mooier te maken graag gebruik maken van Ascii art. Voor de mensen die niet weten wat ascii art is : Het zijn tekeningetjes die gemaakt zijn van symbolen en letters die je op je toetsenbord terug vind. Een voorbeeld;
    ,;;;, ,;;;,
    ;;;' ';' ';;;
    ;;; ;;;
    ';;, ,;;'
    ';;,;;'
    ';'

    Maar telkens we dat proberen wordt alles uitgerokken en is het resultaat niet echt geslaagd
    We weten wel waar het aan ligt : Quizlet haalt de benodigde spaties weg en plakt telkens alles aan elkaar. Dus Darkpassion, Istandalone, Raven, Anna, Kayla, Zoe, Jorianne & ik vroegen ons af of daar misschien iets aan gedaan kon worden. Het zou in ieder geval fijn zijn moest het opgelost kunnen worden.

    Greetz Sparky,Darkpassion,Istandalone,Raven,Anna,Kayla,Zoe,en Jorianne


    Going crazy from the Moment I met You <3

    Sparky & Jorianne! Wij zijn geniaal =D

    Het is ook best wel irritant dat telkens als je op enter drukt, je bij de post (en op je profiel enin quizlets) je telkens eentje extra ziet :S

    Ik vind het ook irritant, al zie ik niet wat die tekentjes daarboven inhouden/


    You'd took my breath but I'll survive.

    Het is ook best wel irritant dat telkens als je op enter drukt, je bij de post (en op je profiel enin quizlets) je telkens eentje extra ziet :S

    Klopt, dat is ook freakin' irritant -.-"

    Ik vind het ook irritant, al zie ik niet wat die tekentjes daarboven inhouden/

    Die tekentjes moeten dus een hartje zijn. Zie daar; het probleem. Quizlet haalt de benodigde spaties weg waardoor het een verkneukt hartje wordt.

    (...)
    Klopt, dat is ook freakin' irritant -.-"

    Vind ik ook, en dat was een tijdje geleden niet zo :S


    Sweet dreams will come true.

    Oh ja, maar bij sommige werkt het wel op hun profiel...


    You'd took my breath but I'll survive.

    (...)
    Vind ik ook, en dat was een tijdje geleden niet zo :S

    Rutger had alles ingesteld zodat je maar 1 enter kreeg. Maar daar hebben mensen over geklaagd omdat ze dan al hun Quizzen weer moesten veranderen. Dus heeft Rutger dat weer teruggedraaid >.<

    Oh ja, maar bij sommige werkt het wel op hun profiel...

    Zij gebruiken geen spaties >.< Voor onze kunstwerken hebben we spaties nodig. Maar Q haalt die steeds weer weg -.-"

    Idd die spaties zijn wel nodig
    En het zou wel fijn zijn moesten de kunswerken online kunnen komen, want je steekt er tenslotte tijd in om ze te maken..


    Going crazy from the Moment I met You <3

    (...)
    Rutger had alles ingesteld zodat je maar 1 enter kreeg. Maar daar hebben mensen over geklaagd omdat ze dan al hun Quizzen weer moesten veranderen. Dus heeft Rutger dat weer teruggedraaid >.<

    Huh...?


    Sweet dreams will come true.

    Ehm ja klopt, ik zit er ook nog steeds op te wachten dat er geen "open regel" komt als je spatie doet.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik heb idd een tijdje geleden het een en ander aangepast mbt die dubbele enters. Vervolgens kwam er een golf van wanhopige quizlet ontwerpers bij wie de quizzen er niet meer uit zagen. Daarom heb ik het weer terug gedraaid en blijft het zoals het is.

    Die ASCII art is leuk hoor, maar ik ben niet van plan om er iets extra's voor te programmeren (waarbij ook nog eens de kans bestaat dat de quizzen er vernaggeld uitzien).


    Dit is mijn signature...

    Ok, ik snap wel dat het belang van de quizen nog net iets belangrijker is, want daar draait deze site nu eenmaal om (A)
    Maar toch bedankt dat je antwoord hebt gegeven Rutger :)
    Sparky.


    Going crazy from the Moment I met You <3

    Bij sommige zie ik ook van ___####___ ofzo, dus dan dat je die "___" doet ipv spaties.


    You'd took my breath but I'll survive.