• Elke nacht voor ze gaan slapen. Toch nog een gebedje doen,en wensen dat alles in orde komt. Ook al geloof je niet in jezus? Want ik doe dat namelijk wel,en ik vind het nog al raar[/omdat ik er totaal niet in geloof]. Maar ik vroeg me hier af of er nog mensen dat doen?

    Ik doe het, maar ik ben dan ook gelovig.


    I am an idiot, I move.

    Ja, dat doe ik ook. En ik geloof niet in jezus. Als ik dat niet doe, kan ik niet slapen.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2009 - 23:07 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Uh nee, ik niet


    I build a house for your bones!

    Nee |: Sorry ik ben vrij atheïstisch

    Niet elke avond maar als iemand steun nodig heeft dan durf ik wel eens tegen iets praten. Maar ik bid nooit voor mezelf.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Vroeger wel, maar nu niet meer :')


    -

    Ik doe dat ook vaak nog elke avond ookal geloof ik zelf niet echt meer, ik voel me er veilig en goed bij...
    Ik weet dat er meer is dan dit maar wat enzo weet ik niet en ik ben het ook niet eens met dingen uit de bijbel, maar dat bidden is mij van jongs af aan geleerd omdat mijn familie christelijk is


    dream, dare, fly!

    Als ik diep in de shit zit, durf ik soms wel te bidden, niet dat het veel uitmaakt of dat ik gelovig ben.


    You'll never dream alone. <3

    Ik niet,
    soms bid of denk ik wel aan god maar ik ben niet gelovig.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2009 - 23:24 ]


    Everyone smiles in the same language.

    Doe ik niet, ik zeg altijd voor ik ga slapen: ''Renée, je hebt deze dag weer geweldig gedaan. Slaap lekker en tot morgen.'' nee, nee grapje.
    Ik doe er niet aan nee.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    De reactie van Philadelphia en Genius gemengd.:Y)

    Yep me. (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ligt eraan. Ik doe het bijna nooit, maar als er iets gebeurd is, dan doe ik het nog weleens.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Opzich niet. Heel af en toe, maar niet hardop. ;p


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik doe het alleen als er iets is gebeurd met iemand die ik ken, of als er iets leuks gaat gebeuren ofzo (iemand is zwanger bijv.), en ik geloof ook niet. Maar verder doe ik het niet snel voor mezelf.


    MJ - You'll never moonwalk alone