• Haaii iedereen ;).
    Ik heb zo'n paar ideetjes voor een nieuwe Quiz maar het probleem is dat ik niet kan kiezen de welke ik zal gebruiken. Kunnen jullie voor mij heel even kijken en zeggen welke jullie het beste vinden. Al bedankt ;). Hier de ideetjes.

    1. Dit verhaal gaat over 2 meisjes die op de 'straat' leven. Nou, niet echt op de straat maar ze zitten in een jeugdbende. 'The Black Bronx', hoe de jeugdbende heet heeft -al weten de meisjes het niet- een heel erg slechte invloed op hun. Maar als de meisjes na een tijd 4 jongens tegenkomen die hun van de straat willen helpen zeggen ze geen nee. Ze zijn namelijk smoor geworden op hun. Maar als X, de leider van 'The Black Bronx' dat te weten krijgt gaat het slecht aflopen. De meisjes zitten vast aan de bende en X kan doen wat hij wil met hun. Daarom willen de meisjes zo snel mogelijk weg want ze weten wat hun te wachten staat omdat ze met die jongens omgaan. Ze moeten kost wat kost uit de bende geraken. Samen met de 4 jongens proberen ze uit de klauwe van X en de bende te geraken. Zal het hun ooit lukken?[Die 4 zijn TH hea]

    2. Dit gaat over een meidengroepje die door iedereen gevreest is op school inclusief door de jongens van Tokio Hotel. Stiekem is 1 van de meisjes toch verliefd op 1 van de jongens en het is wederzijds. Natuurlijk mogen de andere meiden dat niet weten want anders smijten ze haar buiten. En dat wil ze niet. De meisjes komen stillaan achter de waarheid en beginnen het meisje aan de tand te voelen. Uiteindelijk biecht ze alles op en smijten ze haar uit het groepje. Het meisje is kapot van verdriet als ook nog blijkt dat diegene waar zij al smoor op was toch een vriendin heeft gevonden. Zal ze ooit het geluk vinden?

    3. Dit gaat over een meisje dat vanaf haar 9e in een instelling is gekomen. Haar ouders hebben voor haar ogen elkaar geslagen en als ze iets zij sloegen ze haar terug. Dat hadden ze haar nog nooit aangedaan. Huilend was ze naar d'r kamer gelopen. Na een tijdje zijn haar ouders gescheiden en daar was ze zo kapot van dat ze bijna elke dag emotionele inzinkingen krijgt. Daardoor belande ze in een instelling. Nu, 7 jaar later is ze volgroeid tot een bloedmooie meid van 16 jaar die nogsteeds op haar ouders wacht. Op een dag komen er mensen die haar meepakken voor ouderschap. De mensen wonen in Duitsland [NEE niet 1 van de ouders van iemand van TH]. Ze krijgt een oudere broer van 18 genaamd Nicholas en een jonger zusje van 13 genaamd Iris. Samen lijden ze een heel mooi leven. Op een dag als ze voor haar raam zit ziet ze 5 jongens wandelen. Ze zien er niet mis uiten ze sprint naar buiten. Na een tijdje zien de jongens haar en maken kennis. Ze gaat meer en meer om met de jongens en snel worden ze dikke vrienden. Tot ze verliefd word op diegene met wie ze het alerbest overeen kwam. [HAAR BF]. Zet ze de vriendschap op het spel voor haar liefdesgevoelens?[DIE JONGENS ZIJN TH+ANDREAS]

    Dit waren ze!

    Kunnen jullie plz hiertussen ff kiezen ?

    xxx(H)

    3


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik vind 3 of 2 het beste<3


    Lalalalalalalala.

    3
    xx

    De stand :
    1 : 2
    2 : 6
    3 : 6
    Komop! Stemmen!

    Ik vidn 2 de beste:D


    Sweet dreams will come true.

    Komaan iedereen op 3 stemme ! xD


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    uuhm ook 3^^


    Je moet worden wie je bent.

    3! Maar 1 is ook cool
    Waarom doe je niet gewoon allebei xD
    Of alle 3 =D
    Of geef je 1 van je ideeën weg [AanMyByvoorbeeldxD]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ook 2 ^^


    It's all for you, my butterfly.

    2, van 3 zijn er al zoveell

    NEem 2 (mijn stem telt dubbel ^^)

    eigenlijk zijn ze allemaal goed xD
    ik kan niet kiezen.....
    dan toch maar








    3
    :D
    (K)samantha


    i like cookies :Y)

    Ja drie is niet orgineel dus stem allemaal op 2 :D:D


    Sweet dreams will come true.

    Eigenlyk is 1 het meest origineel <3333


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Allé Stemme !


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Dus volgens Rose allemaal op1 stemmen <3

    Stem maar, want nu moet ik doorgaan <3

    Tschüs en morgen maak ik de bslissing!

    xxx(H)