• Hellooo, wie heeft de film The Amityville Horror gezien? Nou, deze vakantie ik. Met mijn broer. En het heeft me heel erg aangegrepen. Daarna heb ik er gelijk meer informatie over opgezocht, en filmpjes bekeken.

    In november 1974 is in Amityville, NY, een familie vermoord. Familie DeFeo. Er woonden een vader en moeder, met 4 kinderen. De vader is de moordenaar. Wat de mogelijke reden is, komt zo. Een jaar later, komt een andere familie daar te wonen. Een vader en moeder met 3 kinderen. Hun is verteld dat familie DeFeo daar een jaar geleden is vermoord, maar toch gaan ze voor het huis. Ze hebben er maar 28 dagen gewoont. Het is like... te lang om álles uit te gaan leggen, dus watch this.
    Maargoed, de reden. Heel, heel lang geleden was er een man. Die wilde het eeuwige leven. Hij sneed zijn keel door. Hij zal voor áltijd in dat huis blijven bestaan. Hij martelde indianen in de kelder. Die lijken, liggen er nog steeds. Hij is degene die de mensen gek maakt. Het klinkt misschien heel lame, maar het is waargebeurd, en erg aangrijpend ! Het huis is gesloten. Voor iedereens veiligheid. Als je er te lang in bent, gaat het mis.


    Ik vind, dat het een soort museum iets moet worden. Net zoals het Anne Frank huis. Gewoon dat je er bijv. een rondje doorheen kan lopen, en dan er weer uit. Er is zo veel gebeurd in dat huis. Ik vind het interresant : )

    Ocean Avenue 112, Amityville, New York.
    Family DeFeo.
    Mr.DeFeo aka. Moordenaar.
    Ciaooo : )

    The Real Amityville Horror - Part 2.
    The Real Amityville Horro - Part 3.
    The Real Amityville Horror - Part 4.
    The Real Amityville Horror - Part 5.

    & Part 6.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2009 - 11:37 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    Echt zo niks voor mij, ik durf dat filmpje niet te bekijken (A) Ik kan echt niet tegen zulke dingen ..


    -

    Ik snap hem niet, dat tweede filmpje het einde.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik wil die zien:Y)


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik vind die film kinda saai vr een horror film te zijn.. Al is het wel eng dat het echt gebeurd is. En ik wil daar best wel eens binnengaan,niet alleen of course & vr mss een halfuurtje fsu xd


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.

    Was hij niet eens op tv ? Met dat kindje op dat dak ofzoiets ? En die schattige mollige jongen ? :3


    None but ourselves can free our minds.

    posessed schreef:
    Was hij niet eens op tv ? Met dat kindje op dat dak ofzoiets ? En die schattige mollige jongen ? :3

    Jaaa, dat is hem.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Phenomenon schreef:
    (...)
    Jaaa, dat is hem.

    Ik wist niet dat het echt zo'n huis was ôo. Scary.


    None but ourselves can free our minds.

    FreePeace schreef:
    Ik snap hem niet, dat tweede filmpje het einde.

    Ooh, er zijn ook nog een 3e, 4e, 5e en 6e filmpje x'D Had ik ook nog niet gezien :X

    [ bericht aangepast op 15 aug 2009 - 11:37 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    dat lijkt mij ook wle een tof idee ik heb de film gister gezien het heeft mij ook erg aange grepen.
    Ze meoten er echt een spookhuis van maken als een soort museum ja maar dat is toch ook harstikke gevaarlijk voor de mensen die daar dan werken?

    Envy schreef:
    Echt zo diehard niets voor mij. Ik ben als de doooood voor geestendingen :|

    Ik heb de film nog nooit gezien.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Hehe die heb ik gezien ^^ DIES CUWL:Y)


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.