• Ik heb twee nieuwe personages nodig voor mijn story Unexepted since 1863 [Twilight /Jasper Hale] +16
    * Vriendin van Kim Bezet door VivieePeople
    * Aartsvijand van Kim bezet door Talkative

    -En ik heb vijf peronages nodig voor mijn story Love Comes Without Warning
    * 1 Vriendin van Kim bezet door Desolate
    *En nog een vriendin van Kim bezet door FCxUTRECHT
    * Liefje Edward Bezet door Decoy
    *Liefje Emmett Bezet door Confession
    *Liefje Jasper Bezet door Conspiracy
    (die kunnen eventueel exen worden, denk daarop als je je aanmeld :])

    -En nog eens drie voor mijn andere story Dead , Cold and Loving it !
    * aartsvijanden van Kim
    * En nog een aartsvijand van Kim
    * Vriendin van Kim

    Dus laat hier je paspoortje achter:
    *Naam?
    *Leeftijd?
    *hobby's:
    *talenten:
    *Karakter:
    *Stijl:
    *Overig:
    *eventueel foto *Liefst geen wereldberoemde ster + naam van diegene waar je een foto van op stuur*:
    Voor die sollicanten voor de liefjes van Emmett, Edward en Jasper , nog een vraagje : Vampier of niet? Zoja,hoe lang al?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2009 - 23:05 ]

    Kickson schreef:
    (...)


    Jij bent aangenomen voor aartsvijand van Kim in Unexepted since 1863 [Twilight /Jasper Hale] +16 . Jouw personage speelt mee vanaf deel 60 ;] ^^
    Ik zal je nog iest laten weten als je dat wilt ;]


    Dank u! :D


    a figment of your imagination

    Ik zou graag het liefje van Edward willen wezen mijn paspoort komt zo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    *Rol: Liefje van Edward.
    *Naam? Renée of Renée Pascalle.
    *Leeftijd? 16
    *hobby's: Dansen, schrijven, joggen, muziek luisteren, foto's maken, zingen, piano spelen, shoppen en uitgaan met vrienden.
    *talenten: Ik schijn goed te kunnen schrijven en dans kan ik ook wel.
    *Karakter: Lief, een beetje verlegen maar komt wel voor zichzelf op, betrouwbaar, behulpzaam en soms wat snel geirriteerd.
    *Stijl: Ik heb niet echt een stijl, de ene keer is het meer, classy/tuttige en dan wat stoerder maar ik neig toch meer naar de classy/tuttige kant.
    *Overig: Heel stiekem ben ik een beetje sms verslaafd. En spele ik piano en zing ik ook nog eens, Voor de rest breng ik liever een avondje op de bank door en een film kijken met mijn vriendinnen of vriend dan ik ga stappen tot ik erbij neerval.
    Sinds ik een klein meisje was vertelde mijn vader me verhalen over vampiers. De wezens door wie mijn moeder gedood was. Ik besefte niet dat deze wezens echt waren totdat ik er zelf mee in aanraking kwam. En hoe?!*vampier of mens: Mens.
    *eventueel foto; Als je eventueel meer foto's nodig hebt is dat mogelijk omdat ik dit gewoon zelf ben. (:

    [ bericht aangepast op 13 aug 2009 - 22:31 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    -En ik heb vijf peronages nodig voor mijn story Love Comes Without Warning
    * 2 Vriendinnen van Kim.

    Ik wil er wel eentje zijn. (:

    Paspoort:

    Naam; Marleen.
    Leeftijd; 1Jaar jonger dan Kim.
    Hobby's; Gitaar spelen. Zingt en schrijft graag (liedjes).
    Talenten; Zingen.
    Karakter; Lief, stil, gezellig, en verlegen bij vreemden.
    Stijl; Eigen. (:
    Overig; Luistert liever dan dat ze praat, is snel verliefd, maar durft de jongens nooit aan te spreken. Staat altijd voor iedereen klaar.
    Favo bands; Bullet For My Valentine, Flyleaf & 30 Seconds To Mars.
    Foto; Deze. (: Maar, ik heb geen naam. ;D


    Alvast Bedankt? (:

    x

    [ bericht aangepast op 13 aug 2009 - 19:41 ]


    everything, in time

    maakt niet echt uit, liefs het liefje van edward-jasper of emmet


    Dus laat hier je paspoortje achter:
    *Naam: Melody Maria Mclordy
    *Leeftijd: 17
    *hobby's: dansen, tekenen, muziek luisteren.
    *talenten: gave: kan door mensen in hun ogen te kijken hun verleden zien.
    *Karakter: netjes, lief, beleefd door strenge katholieke opvoeding.
    *Stijl: heeft eigen stijl, maakt eigen kleren
    *Overig: heeft altijd een zilver kettingkje met hartvormig bedeltje om, moeders naam is erin gegrafeerd
    *eventueel foto *Liefst geen wereldberoemde ster + naam van diegene waar je een foto van op stuur*: http://img.ffffound.com/static-data/assets/6/b8c959365b492dd435e4f9c5d80f982b4dce5053_m.jpg een of ander fotomodel (niet bekent)
    Voor die sollicanten voor de liefjes van Emmett, Edward en Jasper , nog een vraagje : Vampier of niet? Zoja,hoe lang al. Ja, 135 jaar

    [ bericht aangepast op 13 aug 2009 - 22:00 ]


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    VivieePeople schreef:
    Unexepted since 1863 [Twilight /Jasper Hale] +16
    * Vriendin van Kim

    *Naam? Veranika
    *Leeftijd? 17
    *hobby's: Dansen, jongens opmaken en bungiejumpen
    *talenten: Als ik je niet mag, ga ik je zo hard irriteren dat je wegloopt, dansen
    *Karakter: een waaghals die geniet van het leven. Voor haar vriendin doet ze echter alles
    *Stijl: stoer gemixt met girly
    *Overig: Ze weet dat vampiers bestaan, maar houdt haar mond erover
    Foto: Chantelle Paige *Niet zo beroemd*
    http://media.photobucket.com/image/chantelle%20paige/carpetdude007/Hot%20Girls/ChantellePaige.jpg?o=50




    U bent aangenomen als de vriendin, je zult rond deel 65 ongeveer voorkomen ^^
    Ps: Chantelle Paige is dat niet die chick van diene gitarist van TH, diene Tom kaulitz?

    Kickson schreef:
    (...)



    U bent aangenomen als de vriendin, je zult rond deel 65 ongeveer voorkomen ^^
    Ps: Chantelle Paige is dat niet die chick van diene gitarist van TH, diene Tom kaulitz?


    Uhu! Al vindt ik het erg voor haar (A)


    Jaybee dude (:

    Ik heb de mijne net even wat aangepast.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2009 - 22:34 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb mijnes ook een beetje aangepast ;]

    Decoy schreef:
    *Rol: Liefje van Edward.
    *Naam? Renée of Renée Pascalle.
    *Leeftijd? 16
    *hobby's: Dansen, schrijven, joggen, muziek luisteren, foto's maken, zingen, piano spelen, shoppen en uitgaan met vrienden.
    *talenten: Ik schijn goed te kunnen schrijven en dans kan ik ook wel.
    *Karakter: Lief, een beetje verlegen maar komt wel voor zichzelf op, betrouwbaar, behulpzaam en soms wat snel geirriteerd.
    *Stijl: Ik heb niet echt een stijl, de ene keer is het meer, classy/tuttige en dan wat stoerder maar ik neig toch meer naar de classy/tuttige kant.
    *Overig: Heel stiekem ben ik een beetje sms verslaafd. En spele ik piano en zing ik ook nog eens, Voor de rest breng ik liever een avondje op de bank door en een film kijken met mijn vriendinnen of vriend dan ik ga stappen tot ik erbij neerval.
    Sinds ik een klein meisje was vertelde mijn vader me verhalen over vampiers. De wezens door wie mijn moeder gedood was. Ik besefte niet dat deze wezens echt waren totdat ik er zelf mee in aanraking kwam. En hoe?!*vampier of mens: Mens.
    *eventueel foto; Als je eventueel meer foto's nodig hebt is dat mogelijk omdat ik dit gewoon zelf ben. (:


    Ok je bent aangenomen als Edward's vriendin ;]
    Weet wel dat het eventueel uit kan gaan, want ik weet nog niet met wie ze (Kim, het hoofdpersonage) uiteindelijk iets krijgt
    Je komt nog niet meteen in de story voor, maar als je hem maakt mijn story, zal je wel merken wanneer je erin voor komt ;], maar wees gerust het zal niet lang meer duren ;]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2009 - 23:04 ]

    Kickson schreef:
    (...)

    Ok je bent aangenomen ;]
    Je komt nog niet meteen in de story voor, maar als je hem maakt mijn story, zal je wel merken wanneer je erin voor komt ;], maar wees gerust het zal niet lang meer duren ;]
    Dankje, ik ga hem meteen lezen. _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Desolate schreef:
    -En ik heb vijf peronages nodig voor mijn story Love Comes Without Warning
    * 2 Vriendinnen van Kim.

    Ik wil er wel eentje zijn. (:

    Paspoort:

    Naam; Marleen.
    Leeftijd; 1Jaar jonger dan Kim.
    Hobby's; Gitaar spelen. Zingt en schrijft graag (liedjes).
    Talenten; Zingen.
    Karakter; Lief, stil, gezellig, en verlegen bij vreemden.
    Stijl; Eigen. (:
    Overig; Luistert liever dan dat ze praat, is snel verliefd, maar durft de jongens nooit aan te spreken. Staat altijd voor iedereen klaar.
    Favo bands; Bullet For My Valentine, Flyleaf & 30 Seconds To Mars.
    Foto; Deze. (: Maar, ik heb geen naam. ;D


    Alvast Bedankt? (:

    x



    Ok u bent aangenomen als 1 van de vriendinnen van Kim
    Maar weet dat u niet meteen erin komt, maar als u mijn story volgt weet u wanneer u erin komt ;]
    Ik zal je het zeker laten weten :]

    Confession schreef:
    *Naam: Stephanie
    *Leeftijd: 18 Jaar,
    *hobby's: Schilderen, tekenen (kunstzinnig bezig)
    *talenten: Ze kan bij haar soortgenoten hun vreselijkste herinneringen oproepen.
    *Karakter: Lief, behulpzaam, zorgzaam.
    *Stijl: Gewoon haarzelf.
    *Overig: Ze heeft een grote passie en belangstelling voor het oud egypte.
    *eventueel foto: Kristen Kearns
    Voor die sollicanten voor de liefjes van Emmett, Edward en Jasper: Emmet of Edward.
    Vampier of niet? Zoja,hoe lang al?: Ja, zo'n 49 jaar.


    Proficiat u bent aangenomen als vriendin van Emmett in mijn story.
    Weet wel dat het eventueel uit kan gaan, want ik weet nog niet met wie ze (Kim, het hoofdpersonage) uiteindelijk iets krijgt
    U komt er niet meteen in voor maar u zal het wel merken als je erin komt als je mijn story leest.
    Ik zal je dan als je erin komt je te waarschuwen ;]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2009 - 23:04 ]

    Hij is echt vet goed en orgineel!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    FCxUTRECHT schreef:
    VRIENDIN VAN KIM
    VERHAAL MAAKT NIET UIT.

    *Naam?: Katie
    *Leeftijd?: 17 Jaar
    *hobby's: Fotografie,Schilderen,Lezen
    *talenten: Snelheid
    *Karakter: Lief,Aardig & Stil
    *Stijl: Gewoon.
    *Overig: Navelpiercing
    *Foto: Ashley Tisdale


    Proficiat, u bent de vriendin van Kim in Love Comes Without Warning
    u komt er niet meteen in voor, maar als u mijn story lees, dan zal u zelf wel kunnen zien dat u er héél binnenkort in mee speelt ;]