• Hey Allemaal,

    Ik weet het niet iedereen kent mij maar ik wil het tog wel even kwijt,Ik denk dat ik Bi ben,Ik val dus op Jongens&Meisjes,Ik heb nu een vriendje Bjorn en daar voel ik me goed bij Maar ik vole me ook goed als ik bij een meisje ben bijvoorbeeld bij een vriendin van mij dan liggen we wel is samen op bed tv te kijken ofzo en dat voeld gewoon zo vertrouwd en goed,


    Kunnen jullie me plzz helpen!?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Wat is het probleem?


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Wat is het probleem?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Aurelia schreef:
    Wat is het probleem?


    toemtiedoemdoem.

    Aurelia schreef:
    Wat is het probleem?



    Nou ik zit er best wel mee,Want ik weet het niet zeker enzo en ik ben eigelijk best wel bang om met mijn ouders het er over te hebben enzo,


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    KiKiElmoFan schreef:
    (...)


    Nou ik zit er best wel mee,Want ik weet het niet zeker enzo en ik ben eigelijk best wel bang om met mijn ouders het er over te hebben enzo,



    Of zou dit gewoon een fase van de pubertijd zijn??


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Dat je je fijn voelt als je samen met een meisje bent, betekent dat niet meteen dat je biseksueel bent. Ik weet niet of je dan ook verliefd bent op diegene waarmee je dan bent..? Maar vooralsnog, jij bent degene die jouw gevoelens voelt. En ik denk dat wij je er niet echt bij kunnen helpen. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    Dat je je fijn voelt als je samen met een meisje bent, betekent dat niet meteen dat je biseksueel bent. Ik weet niet of je dan ook verliefd bent op diegene waarmee je dan bent..? Maar vooralsnog, jij bent degene die jouw gevoelens voelt. En ik denk dat wij je er niet echt bij kunnen helpen. (:


    Ik ik ben niet verliefd ofzo als ik bij een meisje ben,Maar bedankt voor je bericht het heeft wel geholpen nu weet ik dat het gewoon daarom komt het is gewoon vriendschap denk,

    Dankje,


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    KiKiElmoFan schreef:
    (...)
    Of zou dit gewoon een fase van de pubertijd zijn??

    Tsja.. weet je, je zit nog in de ontdekkingsfase. Je op je gemak voelen bij een meisje hoeft niet per definitie in te houden dat je biseksueel bent. Je hebt nog genoeg tijd om uit te vinden waar je geaardheid nu precies zit :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Maar omdat het vertrouwd voelt hoef je niet gelijk te denken dat je verliefd op haar bent. Ik heb dat gevoel ook wel eens bij een vriendin. Maar ik ben niet verliefd op haar. Denk er gewoon nog een tijdje over na. En kom er dan pas achter of je echt bi bent. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik voel me goed bij m'n hond, dat wil nog niet zeggen dat ik op honden val. ><
    Wij kunnen niet oordelen of je bi bent of niet, dat moet je zelf uitvinden.

    Aan bi zijn is nix ergs aan
    ik bn bi en mijn beste vriendin is same met n meisje
    ik spreek veel af met mense van internet
    en vorige maand heb myn andere bf de 1e keer gezien en ik ken haar al jare
    kheb dr n jaar geen contact mee gehad
    en toen in antwerpen klikte t direct
    & ze zei voor ik weg moest dat ze op my was
    ik weet t ni kvind t gwn zo raar om met myn bf te zijn

    en ik haat mense met vooroodelen van : iieuw ik haat homo's en bi's
    t zijn ook ma gewone mense hoor


    Live every day like it's your last