• ik weet echt niet of dit wel juist staat
    Ik melde me zonet aan op Netlog en had een gastenboekbericht van een jongen die eerder al een reactie geplaatst had op mijn megamindyfoto. En ik vond dat berichtje echt zo geweldig, want het is denk ik het beste complimentje dat ik in wéken gekregen heb:
    gy zyt wel nie op u mondje gevallen
    aan u netlog tezien tenminste.
    I like;
    x

    nu mogen jullie allemaal zeggen: 'wat leuk voor je' en erbij zeggen wat jullie beste complimentje is
    :Y)


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    wat leuk voor je.

    en mijn leukste complimentje was op mijn nerdfoto dat ik veel te knap was om een nerd te zijn en meer op een model leek
    *wbw*


    We can only learn to love by loving.

    wat leuk voor je

    ik krijg nooit complimentjes
    arme ik :x

    grapje
    ik vergeet dat gewoon

    Wat kut voor je

    Oeh even denken :') 'wauw, jij hebt precies modellenbenen', 'Lize, je zou een model moeten worden', 'Doe mee aan Topmodel!', 'Model in the house' moet ik doorgaan? :9~


    All was well.

    020809 schreef:
    Wat kut voor je

    Oeh even denken :') 'wauw, jij hebt precies modellenbenen', 'Lize, je zou een model moeten worden', 'Doe mee aan Topmodel!', 'Model in the house' moet ik doorgaan? :9~


    whaha supermodel van me =3


    We can only learn to love by loving.

    Maskerade schreef:
    (...)

    whaha supermodel van me =3



    :Y)


    All was well.

    Gaaf! :9~

    Ik heb niet echt op mijn foto's zo'n grote complimenten..

    Maar, ik krijg wel grote complimenten over mijn pianospel en zanggedoe.
    Zoals gisteren:
    Meneer die ik niet ken en gisteren aan de deur stond terwijl ik piano aan het spelen was en aan het zingen: 'Is dat uw dochter?'
    Papa: jupp
    Meneer die ik niet ken: Drukt zij ergens op een knopje?
    Papa: knopje?
    Meneer die ik niet ken: ja, je weet wel zo'n knopje op zo'n keyboard dat muziek speelt als je er op drukt.
    Papa: dat is een piano. --'
    Meneer die ik niet ken: 'o, pardon. Ze speelt goed echt waar. Ze heeft de feeling ervoor.
    Kika *grijnst van oor tot oor en maakt ineens een boel fouten. ><*

    [ bericht aangepast op 13 aug 2009 - 10:38 ]


    Rather hurt by the truth, than made by a lie.

    020809 schreef:
    Wat kut voor je

    Oeh even denken :') 'wauw, jij hebt precies modellenbenen', 'Lize, je zou een model moeten worden', 'Doe mee aan Topmodel!', 'Model in the house' moet ik doorgaan? :9~


    die was niet lief ;o
    wat fijn voor je (:


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Ik zou er niet meteen op ééntje kunnen komen. :')


    Tanya is de beste.

    Lol. Eh.. zelf heb ik een paar complimenten op een hvesfoto gekregen. Zou de precieze zin niet meer weten want kom er vrijwel nooit op -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat leuk voor je. :'D
    Ik weet niet meer wat mijn beste complimentje is. Ik ben blij met elk gemeend complimentje. :'D

    Wat leuk voor je...
    xD
    nou complimentjes op foto's buh nie veel eig
    maar ik krijg er veel op myn zang en dans :D
    Vooral als ik weer een goed Balletoptreden achter de rug heb dan komt mijn leerkracht vaak zeggen dat ik het ECHT wel goed heb gedaan:D
    En zang krijg ik op school (by vollegerock) veel complimentjes
    en keyboard (piano) kryg k van familie vaak :D

    leuk voor je <3


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Leuk voor je! :'D

    Ehw.. dat ik prachtig kan tekenen D: Enne... hmm... Volgens mij is dat alles wat ik kan bedenken.


    I live for the applause, you will die for it.

    Leuk voor je x']
    En bij mij op netlog in mijn gastenboek:
    Jongen: wow, jij bent toch dat mooie meisje met die roze combats uit de derde wetenschappen? Ik vond je netlog ineens, echt gorgeous!
    Bleek dat dat een jongen uit onze school was, en hij is ondertussen mijn vriendje geworden x] Daarom vond ik dat een gigacompliment.


    Live for something or die for nothing

    Wat leuk voor je (:
    Anyway, gewoon complimenten dat ik knap ben ofso :')


    -