• Ze zeggen dat Gustav zwart haar heeft is dat zo en zijn daar Foto's van?

    Wie ze heeft wil je een link achterlaten,

    Thnxx..


    Shin & Kiro Lovers

    Nadat hij aangevallen werd had hij zwart haar maar ikzelf denk dat het kwam door het bloed dat in zijn haar zat. Dus nee, hij heeft zijn haar niet zwart gekleurd.


    Ryan Dunn (ll)

    Normaal gezien is het zwart, ik heb er een foto van gezien zonder wonden, maar ik weet niet waar ik die vinden kan. :X


    Let the Night embrace you

    Ik denk dat hij nog blond is? Te zien aan deze foto's toch.

    @Conspiracy:
    Hmm, inderdaad..
    Ik weet het niet.
    Misschien had hij zijn haar gekleurd, maar vond hij het niet mooi en heeft hij het weer ontkleurt? :X

    [ bericht aangepast op 12 aug 2009 - 16:25 ]


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    @Conspiracy:
    Hmm, inderdaad..
    Ik weet het niet.
    Misschien had hij zijn haar gekleurd, maar vond hij het niet mooi en heeft hij het weer ontkleurt? :X

    Daar zit een logica in, alhoewel ik het betwijfel eigenlijk :] En ik vind het ook al raar dat het van blond opeens naar zwart ging want dat is kinda slecht voor je haar ;D

    Hij heeft zijn haar wel zwart geverfd. Maar door zijn verwondingen had hij kale plekken op zijn hoofd omdat het weggeschoren was. Die promofoto's van van 3 tot ongeveer 1 maand(en) geleden. Dus dat is waarschijnlijk nog voor hij zijn haar zwart verfde. Want dat heeft hij nog niet zo lang. Dus al die foto's die nu op het internet opduiken, zijn eigenlijk alweer 'oud'


    Wie du mir, so ich dir.

    Meadow schreef:
    @Conspiracy:
    Hmm, inderdaad..
    Ik weet het niet.
    Misschien had hij zijn haar gekleurd, maar vond hij het niet mooi en heeft hij het weer ontkleurt? :X


    Zo snel kan je haar toch niet aangroeien? Ik bedoel, Gustav zijn haar is voor een deel weggeschoren nadat hij werd aangevallen, groeit dat dan zo snel terug? -dom-


    You'll never dream alone. <3

    KirstenSnaps schreef:
    Hij heeft zijn haar wel zwart geverfd. Maar door zijn verwondingen had hij kale plekken op zijn hoofd omdat het weggeschoren was. Die promofoto's van van 3 tot ongeveer 1 maand(en) geleden. Dus dat is waarschijnlijk nog voor hij zijn haar zwart verfde. Want dat heeft hij nog niet zo lang. Dus al die foto's die nu op het internet opduiken, zijn eigenlijk alweer 'oud'


    Dat dacht ik al. :Y)


    You'll never dream alone. <3

    Dat komt omdat die foto's ouder zijndan wij denken :X.


    ok