• Sorry als er al 'n topic van is, dan heb ik het gemist xD
    maar wie gaat er naar.*trommelgeroffel(cat)* TmfAwards2009?[/België]
    ik ga, en heb vandaag m'n tickets gekrgn ^^ ik zit op de 1ste rij met m'n bff EN aan de kant waar Tom Kaulitz(H) staat, voor als TokioHotel komt (lol)(H)
    XxtomfreakskexxX
    Ps: zeg er even bij of je gaat staan of zitten..[/& als je in blok 153 zit ZEGGEN!]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2009 - 14:44 ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    (...)
    Ja kweet het dat de kans klein is:( maarjah ik kan gewoon bellen naar die ticketfirma, en ze zetten me dichter dus als ze dan mss volgend jaar komen kn ik mss vrgn of ik naar de andere kant mag verschoven worden doen ze wel ;)Xx

    Ken je de ticketfirma dan?
    And, ik heb Nitebytes al op Tv gezien ;D Nog maar één keer hoor ;o + ik ga hun live zien dus het kan dat ze komen ^^ I hope so ;D

    Vorig jaar kwam Air Traffic toch? Dat vond ik wel gaaf, ookal had ik het alleen op tv gezien :9~
    Maar ik wacht af tot de line-up bekend is (:


    Only losers can act the way you do

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ken je de ticketfirma dan?
    And, ik heb Nitebytes al op Tv gezien ;D Nog maar één keer hoor ;o + ik ga hun live zien dus het kan dat ze komen ^^ I hope so ;D

    nee xD maar ik belde ze voor 'n probleem zei die vrouw: moet ik je wat dichter zetten? ik: ja hoe dichter hoe liever, liefst de 1ste rij mr dat gaat niet meer zeker? zij: jawehl hoor moet ik je daar zetten?
    & ja dat kan ik niet weigeren hè xD
    zyn ze zo goed dan Nitebytes? x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    CherryLoser schreef:
    Vorig jaar kwam Air Traffic toch? Dat vond ik wel gaaf, ookal had ik het alleen op tv gezien :9~
    Maar ik wacht af tot de line-up bekend is (:

    Dat was niet vorig jaar, maar vorig vorig jaar. Als ik me niet vergis. (cat)


    Tanya is de beste.

    Imperd schreef:
    (...)
    Dat was niet vorig jaar, maar vorig vorig jaar. Als ik me niet vergis. (cat)

    ja da was 2 jaar geleden x) want ze wrn er als TokioHotel(H) er ook was(cat) [/hoezo th-obsessie?x)]
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    (...)
    ja da was 2 jaar geleden x) want ze wrn er als TokioHotel(H) er ook was(cat) [/hoezo th-obsessie?x)]
    Xx

    Ja, indeed. Toen keek ik nog met een verrekijker naar het drumstel van Air Traffic om te kijken of er Tokio Hotel op stond. :X


    Tanya is de beste.

    Imperd schreef:
    (...)
    Dat was niet vorig jaar, maar vorig vorig jaar. Als ik me niet vergis. (cat)

    Makkelijker gezegd: Twee jaar geleden ;D
    En Nitebytes, nja ze vallen mee maar ik doe het vooral voor Koen Buyse eah ;D

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Makkelijker gezegd: Twee jaar geleden ;D
    En Nitebytes, nja ze vallen mee maar ik doe het vooral voor Koen Buyse eah ;D

    Hahahaha, okè. Twee jaar geleden dan.


    Tanya is de beste.

    Ik niet. Ik mag niet van mijn oudjes =(


    Never run out of reasons to smile...

    Ik hoop dat ik mag gaan... Ik denk het wel

    Nein... ik denk dat er toch te weinig aan muziek komt dat mij interesseert :]
    But have fun anyways!


    No growth of the heart is ever a waste

    ik ga niet.


    Stop holding me under and let me breathe.

    ik wil wel gaan,ik ga het eens vragen aan mijn mamie of ik mag (A)


    everybody needs a song.

    Endeavor schreef:
    ik heb namelijk geruchten gehoord dat Paramore zou komen.
    Maar ik ben zeker dat Metro Station komt, die zijn toch zo popu tegenwoordig. :')


    Als Metro Station & Paramore komen ga ik O.o


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Er was toch nog niet bekend wie er allemaal kwamen, of loop ik achter? (cat)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells