• ik zit hier zo wat rond te surfen op internet en ik kom op een site uit met een mooie *kuch* lady Gaga op.Ze lijkt daar een beetje high op (:
    Ik vind Lady gaga haar muziek echt lovely en het zou zonden zijn dat ze aan de drugs zou zitten.

    http://s2.buzzfeed.com/static/imagebuzz/terminal01/2009/1/18/23/what-lady-gaga-really-looks-like-20206-1232337767-4.jpg


    He kissed my lips , i taste your mouth <3

    lijkt mij bewerkt :X


    -

    Ze kijkt er zo mottig op hé
    Vraag me af of die echt is:S


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Die trekt wel vaker zo'n stonedde gezichten. Zo staat haar gezicht volgens mij gewoon :') -no offence- Maar zou kunnen geen idee. Welke superster in America heeft er niet al minster een keer aan de fairy dust gezeten :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    Die foto is voor haar neusoperatie.
    Rare neus:X


    ok

    Dat ligt gewoon aan dr hoofd.


    blame the bully.

    wjw , die haar neus ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    KirstenSnaps schreef:
    Die trekt wel vaker zo'n stonedde gezichten. Zo staat haar gezicht volgens mij gewoon :') -no offence- Maar zou kunnen geen idee. Welke superster in America heeft er niet al minster een keer aan de fairy dust gezeten :'D


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    KirstenSnaps schreef:
    Die trekt wel vaker zo'n stonedde gezichten. Zo staat haar gezicht volgens mij gewoon :') -no offence- Maar zou kunnen geen idee. Welke superster in America heeft er niet al minster een keer aan de fairy dust gezeten :'D

    idd.
    En vroeger was ze aan de drugs verslaafd


    I need you like a heart needs a beat

    Dit is voor haar neusoperatie,
    en ze was vroeger verslaafd aan drugs.
    Maar deze foto is real!


    -

    Omg, haar gezicht x]


    Never run out of reasons to smile...

    TheFame schreef:
    (...)
    idd.
    En vroeger was ze aan de drugs verslaafd
    Gheheh dat verklaard idd wel sommige standen van der gezicht en al helemaal als het herione of Crystal meth was :'D.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ze was toen op die foto toch hoer/stripper geweest en ze heeft toen een operatie ondergaan?


    I live for the applause, you will die for it.

    KirstenSnaps schreef:
    Die trekt wel vaker zo'n stonedde gezichten. Zo staat haar gezicht volgens mij gewoon :') -no offence- Maar zou kunnen geen idee. Welke superster in America heeft er niet al minster een keer aan de fairy dust gezeten :'D

    Carnage schreef:
    Ze was toen op die foto toch hoer/stripper geweest en ze heeft toen een operatie ondergaan?
    Correctie GoGo Dancer :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    Ze heeft zelf toegegeven dat ze vroeger drugs gebuikte, maar op de vraag dat ze die nu nog gebruikt, wil ze niet antwoorden


    Happiness hit her like a train on a track