• Hoi mensjes!!xD
    Kzit met een probleempje :S
    kijk, ik heb ALTYD lang haar gehad tot ik een tydje terug naar de kapper ging en die nieuwe trut dat dus helemaal fout had geknipt:S
    Nu ik heb van myn ouders een pruik gehad voor by hun feest (ooit eens) en ik draag die pruik nu gewoon tot mijn haar terug lang genoeg isxD Maar de meeste mensen vinden die pruik abnormaal en ook dat ik dat draag:S Maar ik bedoel ik vind mijn haar gewoon niet mooi en kweet dat die pruik wat specialer is omdat er oranje inzitxD ma dan nog...:S


    dan hebbe jullie een ideetje hoe de pruik er uitzietxD
    Wat vinden jullie ervan??

    Xx(K)

    [ bericht aangepast op 11 aug 2009 - 22:55 ]

    Bij een pruik denk ik aan een oma :X
    Maar als jij dat graag draagt.. ;)


    -

    Btw, ik vind dat kort haar je wel staan.. :'D


    -

    Zolang het niet op een pruik lijkt, heb ik er geen problemen mee. :'D

    Blondiepants schreef:
    Bij een pruik denk ik aan een oma :X
    Maar als jij dat graag draagt.. ;)

    Tis nie da k t graag draag k HAAT gwn kort haar:S en as mensen dan zien dak kort haar ep dan gaan ze my zitte klote snappie??xD

    Ik vind die pruik best cool, maar je kan ook extensions kopen. ;)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind eerlijk dat je er best mooi mee staat. (;


    Rather hurt by the truth, than made by a lie.

    Speciaal en anders, het past best goed bij je.


    Everyone smiles in the same language.

    LOVERxHATER schreef:
    (...)
    Tis nie da k t graag draag k HAAT gwn kort haar:S en as mensen dan zien dak kort haar ep dan gaan ze my zitte klote snappie??xD


    Jaa, ik snap het ^^


    -

    Decoy schreef:
    Ik vind die pruik best cool, maar je kan ook extensions kopen. ;)


    Ja maar da is nogal duur:S ben gaan navrage minstens €300 euro en by my zou t zelfs tot €500 kunne oplope:S das gewoon heel myn loon in 1 keer erdoorxD

    LOVERxHATER schreef:
    (...)

    Ja maar da is nogal duur:S ben gaan navrage minstens €300 euro en by my zou t zelfs tot €500 kunne oplope:S das gewoon heel myn loon in 1 keer erdoorxD
    Dat is kut, ik dacht dat je ze bij ene Tara op hyves wel goedkoop kan krijgen gewoon via de mail. Maar die pruik saat je goed.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)Dat is kut, ik dacht dat je ze bij ene Tara op hyves wel goedkoop kan krijgen gewoon via de mail. Maar die pruik saat je goed.


    Meen je dat vn dat goedkoop kryge?? want dan moet je met de juiste site ofzo eens gevexD

    Xx

    Ik vind het een mooie pruik, buiten dat oranje dan :'D


    You're a star in heaven.