• Haaj lieve mensjes ik ben nu besig met een verhaal dat al 28 blz. hebt x3
    het is een Gustav story x3 denk ik x3 of een Bill maar da weeknog nie precies x3

    Uitlegje :
    Kate werkt by de politie in berlyn en op een dag word ze aangevallen en dan red Gussie der x3 en dan krygen ze soort van wat maar op een avond doen se samen met de rest van TH Trueth or Dare en dan moet Kate Bill een tongzoen geven en dan word Gus so kwaad dat ie wegloopt en als se agter hem aangaat krygt se een mep x3 ^[sou gusd nooit doen mr goed] ze word ook ontslagen by de politie x3 en dan gaat het verhaal 1 jaar verder

    Kate is nu 19 en werkt in een stripclub en op een avond ontmoet se 3 van de th leden weer Bill,Geo en Tom maar geen Gustav. Bill verteld dat Gustav in het hotel is met zijn nieuwe vriendin Amy die door de rest van TH Gehaat word.. Kate besluit mee te gaan naar het hotel als ´´de vriendin van Bill´´
    nu is de vraag of Gustav zal ontdekken wie se nu egrt is ?


    We can only learn to love by loving.

    SPREEKK NUU x3

    weet iemand trouwens 1 naam x3 voor serie


    We can only learn to love by loving.

    Jah ^^ Lisa XD

    Lijkt me leuk!& Je kan ook doen dat Gustav t niet meer weet en dat ie haar weer leuk vind en dat ze dan weer wat krijge en dat ie het dan ontdekt ofzo(A)

    En nee ik weet geen naam, I'm sorry!

    Lijkt me leuk!& Je kan ook doen dat Gustav t niet meer weet en dat ie haar weer leuk vind en dat ze dan weer wat krijge en dat ie het dan ontdekt ofzo(A)


    x3 da kan ook x3
    Oehhh x3 very sexy


    We can only learn to love by loving.