• Ik heb een giga spinnenfobie..

    Ik heb steeds opnieuw spinnen in mijn kamer! Eenmaal zat er een spin in mijn pyjama die ik net aanhad. Resultaat: een spin die over mijn rug naar mijn arm toe kroop! Die was ik een tijdje kwijt (ik had heel mijn kamer gepoetst, maar vond die niet) tot ik gisterenavond hem terugvond boven een poster. gevolg: een gekreukte poster en een spin in de stofzuiger + nog ene die ik zag lopen aan de andere kant van mijn kamer.

    Van kleins af had ik al schrik van spinnen, maar hoe ouder ik word hoe erger het word. En ik ben dat dus grondig beu. Het erge is.. ik moet steeds gaan gillen als ik een spin zie, ook al is het midden in de nacht.. zijn er anderen bij me.

    Ergens wil ik van die spinnenfobie af. Want zit er een spin in mijn kamer, ik slaap er niet! Toen die ene spin over mijn arm liep, ging ik bijna huilen van de schrik. Anderen lachen mij uit, dan zeggen ze: die spin heeft meer schrik van jou, dan jij van hem. (NIET DUS)

    Zijn er nog die spinnen haten..? of hebben sommige tips om die fobie aan spinnen te overwinnen? of tips hoe je ze het best kan doden x)

    Vervolgje: Gisterenavond, ik kom in mijn kamer.. wat zie ik daar zitten boven Bill en Tom hun koppies? weer een giga van een spin! ik meteen naar beneden gelopen.. mijn moeder wou hem niet pakken.. dus ik terug naar boven, ik neem de stofzuiger zet hem in mijn kamer, wat komt daaruit lopen.. die spin die ik de avond voordien had opgezogen. En dan de andere viel er dood uit. ik alles laten vallen naar beneden en mijn mams moest ze maar terug op zuigen. (Ik heb dan ook die tip, dat je je hand moet erop zetten en erweer afhalen uitgevoerd. Nu staat die stofzuiger beneden en niet meer in de kamer naast de mijne.

    maar mijn kamer trekt dus echt spinnen aan hea! dit is zeker al de tiende spin in enkele weken tijd.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2009 - 10:13 ]

    Ik heb een geheim dat ik ga uiten. En als jullie mij uitlachen he, awel, dat kan mij geen ene klote schelen!

    Ik slaap nog met een lichtje, ookal ben ik al 17. Ik doe dat om spinnen in het oog te houden en weetje. Dat heeft al veel geholpen!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben niet echt bang, maar ik blijf er liever uit de buurt. Ik vind insecten gewoon kut dieren. Laatst heb ik een langpootmug de hele nacht gevangen gehouden in een glas :Y) Volgende ochtend leefde hij nog .___. Toen heb ik hem uit het raam laten vliegen. Domme kut beestjes. Ik sla ze allemaal kapot :'D
    Spinnen zijn zowiezo het vieste van allemaal :W


    I live for the applause, you will die for it.

    Chill schreef:
    Ik heb een geheim dat ik ga uiten. En als jullie mij uitlachen he, awel, dat kan mij geen ene klote schelen!

    Ik slaap nog met een lichtje, ookal ben ik al 17. Ik doe dat om spinnen in het oog te houden en weetje. Dat heeft al veel geholpen!
    Ik sliep op mijn 10e (?) ook nog met lichtje D: Nu niet meer, nu ben ik met lichtje juist banger :'D Ik lach je niet uit, want ik heb zelf met licht geslapen ^.^


    I live for the applause, you will die for it.

    Carnage schreef:
    (...) Ik sliep op mijn 10e (?) ook nog met lichtje D: Nu niet meer, nu ben ik met lichtje juist banger :'D Ik lach je niet uit, want ik heb zelf met licht geslapen ^.^

    Ja, maar ik doe het nog. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Chill schreef:
    Ik heb een geheim dat ik ga uiten. En als jullie mij uitlachen he, awel, dat kan mij geen ene klote schelen!

    Ik slaap nog met een lichtje, ookal ben ik al 17. Ik doe dat om spinnen in het oog te houden en weetje. Dat heeft al veel geholpen!

    en dat lichtje irriteert mij ><


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    BananaBunny schreef:
    (...)
    en dat lichtje irriteert mij ><

    Sorry x'D
    Op vorige pagina staat ook nog een 'lange' reactie van mij.. :X


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Carnage schreef:
    (...) Ik sliep op mijn 10e (?) ook nog met lichtje D: Nu niet meer, nu ben ik met lichtje juist banger :'D Ik lach je niet uit, want ik heb zelf met licht geslapen ^.^

    Ik ook. Nu heb ik er juist een hele zware hekel aan om met licht te slapen.
    En dat is niet leuk als je de nacht op een of ander station in het buitenland moet doorbrengen. Oke, ik dwaal af.


    No growth of the heart is ever a waste

    nee ik niet, m'n neef heeft tarantula's (wacht nee er is er 1 dood..hij heeft dus maar 1tarantula(A)) en ik heb die is op m'n hand gehad Xp
    but euh vind je nergens op het internet nix over hoe je er vanaf geraakt? ik heb zoiets wel al gezien op tv dat ze mensen ervan afhelpen..wrom zouden ze het dan niet op internet zettn ?x) print het uit, en probeer het stapj voor stapj:P
    & als je er klaar voor bent, mag je de tarantula van m'n neef is op je hand!xD
    Viel Glück(K)!
    Xx

    [ bericht aangepast op 10 aug 2009 - 23:45 ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik vind spinnen ook eng hoor


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step

    Kernraket?

    tomfreakske schreef:
    nee ik niet, m'n neef heeft tarantula's (wacht nee er is er 1 dood..hij heeft dus maar 1tarantula(A)) en ik heb die is op m'n hand gehad Xp
    but euh vind je nergens op het internet nix over hoe je er vanaf geraakt? ik heb zoiets wel al gezien op tv dat ze mensen ervan afhelpen..wrom zouden ze het dan niet op internet zettn ?x) print het uit, en probeer het stapj voor stapj:P
    & als je er klaar voor bent, mag je de tarantula van m'n neef is op je hand!xD
    Viel Glück(K)!
    Xx


    Op school was er ooit iets te doen van natuur&wetenschappen. En eenmaal was er een woensdagmiddag informatie over vogelspinnen. Ze hadden er twee bij, een mannetje en een vrouwtje. En die had ik ook op mijn hand. Daar had ik geen schrik van (vond het wel nog steeds vies). Maar van kleinere heb ik echt schrik.. x)

    Chill schreef:
    Och kind, ge moest is weten!

    Ik ween gewoon als er een spin op mij is. Zelfs van het kleinste spinnetje. Laatst kroop er een grote over mijn bed. Gosh, ik in paniek, natuurlijk! Ik had toevallig een boekje bij mij. Ik wou daar niet mee slaan, maar ik vond niets anders. Toen die ineens snel mijn richting in kwam, twijfelde ik geen seconde langer, en sloeg ik ermee. Dat blad heb ik er intussen al lang afgescheurd. Dat raak ik niet meer aan.

    Zit er een spin in mijn kamer? Ik slaap daar niet voor die weg is! Daardoor sliep ik eens in mijn broer zijn kamer, en daarna in de zetel beneden. Toen de spin weg was, sliep ik pas weer in mijn kamer.

    En dan zeggen ze; Spinnen hebben meer schrik van u. Leg me dan eens uit waarom ze over ons kruipen? Aha! Maar daar hebben ze geen antwoord op he.

    Serieus ik begin gewoon de blijten als ik er één zie. Ik kruip op tafels en stoelen als ik één op de grond zie.

    Ook was er eens een in de badkamer. Ik pak mijn gsm en bel naar benenden. Mama kwam hem toen halen. (:

    Serieus, mijn aragnafobie is massa's groot! Zo kan ik nog verhalen blijven uitkramen die ik heb meegemaakt. Heb er zelfs eens een trauma aan overgehouden! =S

    Samen zullen wij spinnenschuw zijn en blijven!


    Toen die spin over me liep had ikd ie ook van me af geslagen.. en die vond ik dus niet meer. Toen heb ik ook in de zetel geslapen. En daarna toen mij vader was opgestaan bij mij mams x)

    De volgende dag heb ik gans mijn kamer leeggehaald en gekuist en gestofzuigd. Geen spinnen gevonden :s.

    Ik vind spinnen juist cool :'D Als ze bij het raam zijn, zet ik ze buiten op het kozijn zodat ze de muggen opvreten die langskomen. Überhandig, want ik vind muggen erger dan spinnen. Spinnen doen in NL en BE toch niets, in de VS moet je bijvoorbeeld wel uitkijken dat je niet ineens een Zwarte Weduwe die tussen de gordijnen zit oppakt. Dan bijt die en ben je binnen een paar uur dood.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2009 - 11:20 ]


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik vind kakkerlakken nog erger. ô.o
    Die zijn vet dik man, en ze lopen heel veel in Gran Canaria, waar ik kom.
    GATVERDAMME.
    Maar ik heb een echte vliegfobie.
    ik vind vliegen doodeng. Ik wou dat ik dat opstijgen niet meemaakte, dat ik dan sliep of zo. ><
    Echt vreselijk.


    -

    Ik HAAT spinnen, serieus ik heb zo'n nachtlampje en dat was op een avond aan toen ik in mijn bed kroop. Zag ik opeens op de muur waar mijn bed tegenstaat een zwarte vlek. Doe ik het grote licht aan, zit daar zo'n veelste grote spin.

    Maar weet je? Poets je je kamer veel? Want daar kan het ook aan liggen. Spinnen komen vaak naar een kamer/huis dat heel goed gepoetst is. Waarmee ik niet wil bedoelen dat je je huis niet meer moet poetsen eah! En kan ik je misschien nog angstiger maken?Als je een tapijt hebt in je kamer zitten daar minsten 150 kleine spinnetjes in. Maar dan echt van die heel erg kleine spinnetjes. Bij een houten vloer zijn er dan een 100 en bij een stenen vloer 50.