• Ik vind het best irritant als je een gedeelt account hebt, dat je maar één e-mailadres kan aanmelden. Want, meestal heb ik totààl geen zin, om een nieuw e-mailadres voor enkel twee of meerdere personen.

    Dus, dacht ik; wat als je nu bij instellingen kan aankruisen dat het een gedeelt account is én je dan zo twee of meerdere e-mails in kunt vullen, zodat de andere ook op de hoogte word gehouden van reacties, gastenboeken, privé berichte,..

    En dat je zo ook bij instellingen kunt aankruisen waar de twee of meerdere gebruikers gewaarschuwd over willen worden. Dan kruist persoon A bijvoorbeeld aan, dat hij/zij enkel op de hoogte willen gebracht worden voor reacties, terwijl persoon B gewaarschuwd wilt worden voor reacties, gb's en pb's.

    Sorry voor de gebrekkige uitleg. :'$


    You'll never dream alone. <3

    RUBYx schreef:
    (...)
    Of 10 xD Neen,serieus.Voor mij is drie al genoeg omdat ik gewoon een gedeeld account heb met drie personen.Of er komen er misschien vier als ik iemand kan overtuigen n,n


    Ik ken er iemand van vier. Daarom denk ik vijf of zes, want je kunt moeilijk je hele vriendenlijst vragen om allemaal samen een account te maken. En anders moeten die dan wél samen één e-mailadres maken.. ;x


    You'll never dream alone. <3

    Het zou handig zijn. :'D

    Voor, ookal heb ik geen gedeeld account (:


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Voor n.n


    you are everything that runs through my veins.

    Voor
    ik heb wel geen gedeelt acount het lijk me zeer handig.


    Everyone smiles in the same language.

    jajajajajaja, vooor! (dance)


    Some people make the world special just by being in it

    Doen! ;-)


    -

    Handig


    We can only learn to love by loving.

    Goed idee!


    Got up on the wrong side of life today

    Voor, niet dat ik zelf een gedeeld account heb met iemand.


    None but ourselves can free our minds.

    Mijn kleindochter is geniaal! (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat zou ik ook wel handig vinden. :')

    Breakfast schreef:
    (...)

    Ik ken er iemand van vier. Daarom denk ik vijf of zes, want je kunt moeilijk je hele vriendenlijst vragen om allemaal samen een account te maken. En anders moeten die dan wél samen één e-mailadres maken.. ;x

    Ik zit bij een account samen met nog drie personen. En een iemand ontvangt de mails van ons. Maar ik zou het toch ook wel handiger vinden moesten we die allemaal krijgen. :')

    Chill schreef:
    Mijn kleindochter is geniaal! (:


    Geërfd van mijn wonderlijke bommawomma. (nerd)


    You'll never dream alone. <3

    Goed idee.^^


    ok