• Ik vind het best irritant als je een gedeelt account hebt, dat je maar één e-mailadres kan aanmelden. Want, meestal heb ik totààl geen zin, om een nieuw e-mailadres voor enkel twee of meerdere personen.

    Dus, dacht ik; wat als je nu bij instellingen kan aankruisen dat het een gedeelt account is én je dan zo twee of meerdere e-mails in kunt vullen, zodat de andere ook op de hoogte word gehouden van reacties, gastenboeken, privé berichte,..

    En dat je zo ook bij instellingen kunt aankruisen waar de twee of meerdere gebruikers gewaarschuwd over willen worden. Dan kruist persoon A bijvoorbeeld aan, dat hij/zij enkel op de hoogte willen gebracht worden voor reacties, terwijl persoon B gewaarschuwd wilt worden voor reacties, gb's en pb's.

    Sorry voor de gebrekkige uitleg. :'$


    You'll never dream alone. <3

    Oeps, fout in titel. :x


    You'll never dream alone. <3

    ik dacht daar ookal aan :')

    titel aangepast ^^

    Totaal voor.
    Want stel die twee krijgen ruzie. En de een verandert het wachtwoord dan kan de ander niet meer bij het account

    [/heeft dit zelf meegemaakt]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik heb geen gedeelt acount ding, dus ik heb er geen last van. Het maakt me ook niet zo veel uit.

    Immortal schreef:
    Totaal voor.
    Want stel die twee krijgen ruzie. En de een verandert het wachtwoord dan kan de ander niet meer bij het account

    [/heeft dit zelf meegemaakt]


    Oo
    Dat is kut. O_o


    You'll never dream alone. <3

    Zou super handig zijn. Me and Alysse zijn bezig Coverse wreed famous te maken. :9~

    En dan is het irritant dat alleen de mails naar mij toegestuurd worden. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Voor^^


    I am an idiot, I move.

    Agony schreef:
    titel aangepast ^^


    Er staat nog een fout in, hoor. :x
    Suggenstie staat er ipv suggestie.


    You'll never dream alone. <3

    Doen _O_


    Only losers can act the way you do

    I freaking'' like it <3
    Geniaal , doen _O_


    I found myself in Wonderland.

    Breakfast schreef:
    (...)

    Er staat nog een fout in, hoor. :x
    Suggenstie staat er ipv suggestie.

    Al aangepast :)

    Jààaaah (:

    Maar mag dat ook driedubbel dan? Ik bedoel,dat je dan zelf mag aankruisen hoeveel personen? (:


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    RUBYx schreef:
    Jààaaah (:

    Maar mag dat ook driedubbel dan? Ik bedoel,dat je dan zelf mag aankruisen hoeveel personen? (:


    Zo staat het wel in de uitleg. Aangezien ik 'meerdere personen' typte. ^-^
    Hoeveel personen daaronder meetellen, weet ik niet. Misschien 5 à 6 personen? =X


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    Zo staat het wel in de uitleg. Aangezien ik 'meerdere personen' typte. ^-^
    Hoeveel personen daaronder meetellen, weet ik niet. Misschien 5 à 6 personen? =X

    Of 10 xD Neen,serieus.Voor mij is drie al genoeg omdat ik gewoon een gedeeld account heb met drie personen.Of er komen er misschien vier als ik iemand kan overtuigen n,n


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself