• Ja,leest de titel. En dat is echt rot vervelend. Want wanneer ik wil gaan slapen,en ik in slaap aan het vallen ben. Hoor ik ineens altijd stemmen in mijn hoofd,mensen die tegen elkaar aan het praten zijn of roepen of wenen of wat dan ook. En dat is echt rot vervelend omdat ik op een moment niet meer weet of het echt is,of het maar in mijn kop is.[ook al is het altijd in mijn kop]. &n ofwel ben ik abnormaal,ofwel ben ik dat niet en heeft iemand dat hier nog?

    Creation schreef:
    Heb je er al met je ouders over gepraat? Misschien kunnen die je helpen en als dat niet gaat misschien naar iemadn die er meer vesrtand van heeft?

    Ik ga gewoon wachten hoe ver het gaat,en hoe lang het gaat duren. Anders zit er niets op dan het tegen mijn moeder te zeggen. Want ik ben niet echt een persoon dat met iets naar haar ouders toe stapt [die weten bijna niets van mij,gewoon omdat ik er nooit iets tegen vertel] maar eerder naar vriendinnen of onbekende personen ga x). Dus voor mij is da een moeilijke taak,naar mijn ouders stappen met problemen of wat dan ook :').