• Ja,leest de titel. En dat is echt rot vervelend. Want wanneer ik wil gaan slapen,en ik in slaap aan het vallen ben. Hoor ik ineens altijd stemmen in mijn hoofd,mensen die tegen elkaar aan het praten zijn of roepen of wenen of wat dan ook. En dat is echt rot vervelend omdat ik op een moment niet meer weet of het echt is,of het maar in mijn kop is.[ook al is het altijd in mijn kop]. &n ofwel ben ik abnormaal,ofwel ben ik dat niet en heeft iemand dat hier nog?

    Dat vind ik wel lichtjes abnormaal :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Misschien verbeeld je het , je ? (:
    Ik heb dat ook eens gehad , maar dat was door een enge film xD


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Ik heb dat ook een tijd gehad, hoorde ik eerst een vrouw tegen een man praten, toen hoorde ik iemand gillen en toen een kind huilen. Dat heb ik gehad tot ik van kamer veranderde.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ambeeer schreef:
    Misschien verbeeld je het , je ? (:
    Ik heb dat ook eens gehad , maar dat was door een enge film xD

    Nee,ik verbeeld mij het echt niet. Dat is net of die personen staan gewoon vlak naast mijn oor te praten of te roepen.

    Ja, ik heb het al een héle tijd. Van vorig jaar juni ofzo al dus ik weet hoe irritant dat is. Ik heb daardoor ook slaapstoornissen en heb al allerlei slaapmiddeltjes gekregen - natuurlijk geen zwáre en verslavende slaapmiddelen maar dingen die op basis van natuurlijke producten zijn gemaakt die slaapverwekkend zijn - maar niets helpt bij mij dus. En ik heb alles al geprobeerd; Warme melk met honing, boeken lezen, hoofd leegmaken,... Maar ik ben een hopeloos geval enzoo. Maar bij mij hebben die stemmen en al die dingen die ik nog heb te maken met iets wat vorig jaar in juni is gebeurd, dusjah. Mijn moeder wil zelfs met mij naar een psychiater gaan, maar dat vind ik wat overdreven. Nah ach, ik denk niet dat 't erg is als de stemmen maar niets gaan beginnen bevelen of zo. Of als je maar niet schizofreen gaat worden!

    Mss zijn het stemmen van uit je onderbewust zijn (vb. van iemand die je kent).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Conspiracy schreef:
    Ja, ik heb het al een héle tijd. Van vorig jaar juni ofzo al dus ik weet hoe irritant dat is. Ik heb daardoor ook slaapstoornissen en heb al allerlei slaapmiddeltjes gekregen - natuurlijk geen zwáre en verslavende slaapmiddelen maar dingen die op basis van natuurlijke producten zijn gemaakt die slaapverwekkend zijn - maar niets helpt bij mij dus. En ik heb alles al geprobeerd; Warme melk met honing, boeken lezen, hoofd leegmaken,... Maar ik ben een hopeloos geval enzoo. Maar bij mij hebben die stemmen en al die dingen die ik nog heb te maken met iets wat vorig jaar in juni is gebeurd, dusjah. Mijn moeder wil zelfs met mij naar een psychiater gaan, maar dat vind ik wat overdreven. Nah ach, ik denk niet dat 't erg is als de stemmen maar niets gaan beginnen bevelen of zo. Of als je maar niet schizofreen gaat worden!

    Volgens mij is het enige wat jij dan moet doen je er gewoon over zetten over wat dat er is gebeurt [hoe moeilijk het soms is]. Maar dan stopt dat wel,denk ik. Maar oké,nu ben ik niet de enigste dat het heeft,want ik dacht eventjes dat ik echt 'raar' of 'abnormaal' of wat dan ook was.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Volgens mij is het enige wat jij dan moet doen je er gewoon over zetten over wat dat er is gebeurt [hoe moeilijk het soms is]. Maar dan stopt dat wel,denk ik. Maar oké,nu ben ik niet de enigste dat het heeft,want ik dacht eventjes dat ik echt 'raar' of 'abnormaal' of wat dan ook was.

    Ghaha, neen zoiets helpt bij mij niet. Ik denk te hard door, ik blijf over datgene piekeren. Wat er trouwens nu nog is, want het is een persoon die me nauw aan het hart ligt die vorig jaar kanker kreeg en nu bijna dood is - hij is stervende - en als je dan een doordenkertje bent als mij is het quasi onmogelijk om je erover te zetten.

    heb ik ook..


    Imperfection Is Beautiful

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ghaha, neen zoiets helpt bij mij niet. Ik denk te hard door, ik blijf over datgene piekeren. Wat er trouwens nu nog is, want het is een persoon die me nauw aan het hart ligt die vorig jaar kanker kreeg en nu bijna dood is - hij is stervende - en als je dan een doordenkertje bent als mij is het quasi onmogelijk om je erover te zetten.

    Een persoon met kanker is nu ook niet niets hoor. Is zowat het ergste wat een mens kan overkomen..

    Weetje, ik heb dat ook soms.
    :X


    A. ikmisje.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Een persoon met kanker is nu ook niet niets hoor. Is zowat het ergste wat een mens kan overkomen..

    Jah kijk en als ik er dan nog eens extra hard ga over nadenken van: Het kan zijn dat hij er morgen al niet meer is. etc. Nja, ik doe dan vrijwel onbewust. Maargoed, dit gaat over jou en niet over mij right ;D
    Je kan misschien er eens met iemand die je vertrouwt over praten? Mijn moeder zegt dat het kan helpen als je op je rug in je bed gaat liggen, helemaal plat en dan je handen op je buik legt en ondertussen vier tellen heel diep inademd en dan vier tellen uitademd en zo verder ;]

    ik heb soms dat kinderen m'n naam gillen
    alsof mensen m'n naam gillen, zodat ik ze kan komen helpen..mr niet eens weet wie, en waar die zijn..[/nu ik me bedenk is het best wel lang geleden]
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Heb je er al met je ouders over gepraat? Misschien kunnen die je helpen en als dat niet gaat misschien naar iemadn die er meer vesrtand van heeft?


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Jah kijk en als ik er dan nog eens extra hard ga over nadenken van: Het kan zijn dat hij er morgen al niet meer is. etc. Nja, ik doe dan vrijwel onbewust. Maargoed, dit gaat over jou en niet over mij right ;D
    Je kan misschien er eens met iemand die je vertrouwt over praten? Mijn moeder zegt dat het kan helpen als je op je rug in je bed gaat liggen, helemaal plat en dan je handen op je buik legt en ondertussen vier tellen heel diep inademd en dan vier tellen uitademd en zo verder ;]

    En wat dan nog dat het over mij gaat? Van jou is vele erger dusja ö. Maarja,af en toe zullen er wel momenten zijn,dat je het eventjes vergeet. Oké,echt uit u hoofd zal het niet gaan,maar soms van die momenten dat je er eventjes niet bij stilstaat,zoals wanneer je weg bent met vriendinnen of u goed amuzeert en aan het lach bent.
    Maarja,dan zal ik da misschien maar is proberen zo in mijn bed te liggen ^^ Misschien dat het inderdaad helpt. Want mijn aura dicht klappen werkt er toch niet tegen.