• Helleeuh (cat).



    Als je goed luistert naar Kelly Clarkson's nieuwste singel 'Already Gone', dan lijkt die verdacht veel op van 'Halo' van Beyoncé. Toch beweert Kelly dat ze geen copycat is. 'Integendeel, ik steel geen muziek!' Zegt Kelly furieus. 'Dat nummer schreef ik lang voor 'Halo' gemaakt werd, alleen liet ik het even in de kast liggen en bracht Beyoncé haar single meteen uit'. Kelly denkt ook te weten hoe het komt dat de nummers van de 2 zangeressen zo veel op elkaar gelijken. 'Dat is de schuld van de songwriter en producer van Ryan Tedder.', zegt ze. 'We hebben elkaar bij de platenmaatschappij ontmoet. Ik was de eerste voor wie hij zou schrijven. Ryan is van Oklahoma, ik van Texas: dat schept een band. Samen hebben we 6 nummers geschreven, daarvan zijn 4 of 5 op mijn album geraakt. Mijn album werd geperst toen Beyoncés album al uitkwam. Ik kon er dus niets meer aan veranderen. Natuurlijk ben ik boos op Ryan. Hij heeft Beyoncé en mij gelijkaardig nummer verkocht. En daar krijg ik de schuld van! Ik heb Ryan gebeld om te zeggen dat ik héél erg teleurgesteld ben. Hij zei niet veel.' Kelly probeerde het nummer nog tegen te houden. 'Omdat ik wist dat iedereen zou zeggen dat mijn muziek van haar gestolen, heb ik alles gedaan om de release van de single tegen te houden', beweert ze. 'Maar de platenmaatschapij doen wat ze wil. Het is rot, maar dit is één van die dingen waar ik geen controle over heb.' Beyoncé is helemaal niet blij dat Kelly's nieuwste single zo veel op de hare lijkt. Meer nog: iedereen in haar omgeving zeggen dat ze woest is. En dat terwijl de zangeres zélf het probleem veroorzaakt! 'Zij hoorde het nummer van Ryan voor Kelly schreef', zegt een vriend van de songschrijver. 'En eiste dat hij voor haar een gelijkaardige song zou schrijven. Daarna heeft Beyoncé er alles aan gedaan om haar nummer voor dat van Kelly uit te brengen zodat zij zeker niet beschuldigd zou worden van het stelen van muziek!'


    Bron : Joepie.
    Ik heb alles letterlijk overgetypt van uit dat boekje.

    Maar wat denken jullie ?

    [ bericht aangepast op 7 aug 2009 - 17:08 ]


    I found myself in Wonderland.

    Bee, and Kel, vinden het dus duidelijk wel op elkaar lijken zo te zien ..


    I found myself in Wonderland.

    Mag ik eens mijn zegje doen? ^^
    Als ze zegt 'Dat is de schuld van de songwriter en producer van Ryan Tedder.','We hebben elkaar bij de platenmaatschappij ontmoet.'
    Het kan zijn dat die Ryan Tedder meegewerkt heeft met Beyonce aan Halo (dat heb ik toch begrepen met het is de schuld van Ryan) Dus is het daarom dat het begin van Already gone op Halo lijkt.
    En ja het lijkt heel veel op Halo want telkens als ik Already Gone hoor denk ik altijd eerst aan Halo. Zit ik zo van: "Halo van Beyonce" en dan begint Kelly te zingen.
    Maar naast het begin zijn de liedjes helemaal anders.


    VIP - Very Important Penguin

    t lijkt best op elkaar.. in t begin.
    maar voor de rest.. k kan me er niet echt druk om maken ofzo x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Singalong schreef:
    Mag ik eens mijn zegje doen? ^^
    Als ze zegt 'Dat is de schuld van de songwriter en producer van Ryan Tedder.','We hebben elkaar bij de platenmaatschappij ontmoet.'
    Het kan zijn dat die Ryan Tedder meegewerkt heeft met Beyonce aan Halo (dat heb ik toch begrepen met het is de schuld van Ryan) Dus is het daarom dat het begin van Already gone op Halo lijkt.
    En ja het lijkt heel veel op Halo want telkens als ik Already Gone hoor denk ik altijd eerst aan Halo. Zit ik zo van: "Halo van Beyonce" en dan begint Kelly te zingen.
    Maar naast het begin zijn de liedjes helemaal anders.


    Ik snap je niet zo goed x'D
    But, Tedder heeft Halo en Already Gone geschreven.


    I found myself in Wonderland.

    Mistake schreef:
    (...)

    Ik snap je niet zo goed x'D
    But, Tedder heeft Halo en Already Gone geschreven.

    Mja heb me misschien slecht uitgelegd
    Het is Tedder schuld als hij ze allebei heeft geschreven.


    VIP - Very Important Penguin

    Singalong schreef:
    (...)
    Mja heb me misschien slecht uitgelegd
    Het is Tedder schuld als hij ze allebei heeft geschreven.


    Kelly zegt dat toch? Dat het Tedder schuld is ..


    I found myself in Wonderland.

    Mistake schreef:
    (...)

    Kelly zegt dat toch? Dat het Tedder schuld is ..

    Maar Beyonce luistert denk ik niet ><


    VIP - Very Important Penguin