• Whahah. sorry dit schoot me ineens te binnen voor een titel voor een verhaal :x

    wie wil hem hebben of wie weet er een verhaallijn voor ? =3


    We can only learn to love by loving.

    Een jongen heeft het al een tijdje terug uitgemaakt met zijn vriendin van toen. Nu, 2maanden later heeft hij weer een nieuwe. Ze is lief, rustig en beleefd. Een blijvertje. De ex daarentegen, is er nooit overheen gekomen dat haar vriendje het uitmaakte. Zij is erg bitchy en vastberaden om haar vriendje terug te krijgen.


    Zoiets?=X

    Succes.;D


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Een jongen heeft het al een tijdje terug uitgemaakt met zijn vriendin van toen. Nu, 2maanden later heeft hij weer een nieuwe. Ze is lief, rustig en beleefd. Een blijvertje. De ex daarentegen, is er nooit overheen gekomen dat haar vriendje het uitmaakte. Zij is erg bitchy en vastberaden om haar vriendje terug te krijgen.


    Zoiets?=X

    Succes.;D


    klinkt wel leuk =3


    We can only learn to love by loving.

    Maskerade schreef:
    (...)

    klinkt wel leuk =3


    Uh dankje. (:


    Of anders:

    Een man heeft een paar maanden geleden zijn vrouw verloren aan kanker. [/Iets anders zoals een ongeluk ofzo mag ook!;D] Hij is alleen achter met zijn babydochter/zoon. Hij mist zijn vrouw zó erg, dat hij zich verschuilt in de drank. Daardoor duikt hij steeds met andere vrouwen in bed, in hoop om de nieuwe ware te vinden. En zijn exvrouw achter zich te laten.


    Zoiets, maar je snapt wel wat ik bedoel. ;D

    x


    everything, in time

    ik snap het wel maar vind de 1e leuker =3


    We can only learn to love by loving.

    Ohkea.:Y)

    Iig, veel succes, welk verhaal je dan ook gaat kiezen. -alsjebvnogwacht-

    En als je dadelijk ook nog namen ofzoiets moet hebben, ik help graag. ;D

    x


    everything, in time

    Ik dacht al: lijpe titel :']
    Een verhaal over bedrog, lijkt me. En daar je persoonlijke draai aan geven. Verder ben ik inspiratieloos -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Misschien een verhaal over een homoman die eigenlijk hetero is maar dat niet echt weet ? Tot hij verliefd wordt op een meisje en zichzelf, zijn vriendje en het meisje aan het lijntje houdt ? xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Philadelphia schreef:
    Misschien een verhaal over een homoman die eigenlijk hetero is maar dat niet echt weet ? Tot hij verliefd wordt op een meisje en zichzelf, zijn vriendje en het meisje aan het lijntje houdt ? xD


    wacht wacht

    een man is getrouwd met een hele nare vrouw en dan word hij verliefd op de nieuwe serveerster in zijn favoriete café. de liefde is ook wederzijds maar zijn vrouw mag er niks van weten... =3

    of zoiets maar dan met een meisje in de hoofdrol.


    We can only learn to love by loving.