• bands die enkel uit jongens bestaan & dus alleen maar zingen over meisjes. kijk bv naar 'Beautiful' van Akon. Dan zing mee met dat liedje; maar in feite zing je dan over je liefde voor een meisje. Niet?
    & die vrouwelijke artiesten die dan over jongens/mannen zingen, vind ik veel te ergerlijk zoals Pink met 'Please, dont leave me'.
    Ja, dat wou ik even meedelen. En hoe denken jullie hierover? (:
    be nice

    [ bericht aangepast op 6 aug 2009 - 16:55 ]


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Mij boeit het niet echt.
    Ik vind P!nk met Please don't leave me een heel mooi liedje ook als het over meisjes moest gaan, want ik let gewoon bij zo'n liedjes niet op de tekst.
    Maar als ik niet op de tekst let betekend dat, dat ik die liedjes nogal snel beu ben..

    Echte mooie liedjes zijn voor mij liedjes die goed klinken met een mooie lyrics die ergens op slaat. ^^

    [ bericht aangepast op 6 aug 2009 - 17:01 ]


    Let the Night embrace you

    Ik begrijp het niet goed, erger je je aan het feit dat ze alleen over liefde zingen ofwat?

    Silhouettes schreef:
    Ik begrijp het niet goed, erger je je aan het feit dat ze alleen over liefde zingen ofwat?


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Silhouettes schreef:
    Ik begrijp het niet goed, erger je je aan het feit dat ze alleen over liefde zingen ofwat?


    Neen, over het feit dat al die leuke & aanstekelijke liedjes meestal van mannen komen die over vrouwen zingen & het raar is als je meezingt en niet lesbisch of bi bent om over de liefde voor een meisje te zingen.


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Net zoals I kissed a Girl ofzo xD
    Maarja, mij maakt het niet uit, ik zing gewoon mee, boeit mij dat? xD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Enjoythefall schreef:
    (...)

    Neen, over het feit dat al die leuke & aanstekelijke liedjes meestal van mannen komen die over vrouwen zingen & het raar is als je meezingt en niet lesbisch of bi bent om over de liefde voor een meisje te zingen.

    Oh, dat boeit mij totaal niet. :'D

    Silhouettes schreef:
    (...)
    Oh, dat boeit mij totaal niet. :'D


    Mij wel ;D kansloos


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Enjoythefall schreef:
    (...)

    Mij wel ;D kansloos

    Achja. :'D
    Als je meezingt, zing dan gewoon 'he' in de plaats van 'she' enzo. :'D

    Daar let ik totaal niet op, ik zing altijd gewoon mee :')


    -

    het maakt toch niet uit ? als er maar een beetje betekenis achter een liedje zit. en anders gewoon een lekkere beat =3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja, ik heb er ook eens heel kort bij stilgestaan. Dan zit ik 'I am the king of glory, gold and honour' mee te zingen. But yeah, 't zal wel :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Mwah, zit ik niet zo mee.
    Erger me wel aan van die bimbo's/sjonnies die van die slijmerig romantische teksten zingen op een verschrikkelijk commerciële melodie, zoals 'When love takes over' van Kelly Rowland ft. David Guetta. Blegh. Maar ja, dat is gewoon niet mijn smaak :P


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik snap het niet...

    Als ik de muziek leuk vind luister ik er naar...

    Mij boeit t meestal niet, dan weet ik de tekst wel, maar let niet op wat ik precies zing...
    Maar soms verander ik t woord her naar him ofzo
    :Y)


    Second star on the right and straight on till morning

    mij maakt het niks uit.. maar het goede aan ' i kissed a girl ' is dat het voor beide is gemaakt =)


    Take my hand tonight