• heeft iemand dat al eens gezien op TMF ?
    de bedoeling is dat je een foto van jezelf nr TMF stuurt en dan kunnen de kijkers daar commentaren opgeven...
    wel de commentaren die sommige , eigelijk de meeste , geven zijn echt gemeen! zo'n dingen van : Autist ga van mijn scherm , jij slet , van die zaken Ö eigelijk was ik best geschokt dat mensen zo grof kunnen zijn :S
    maar langs de andere kant ^^ dan moet je maar geen foto van jezelf op tv laten zetten(:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Jha man! Ik bedoel; alsof ze zelf mooier zijn dan degene wiesn foto op het scherm komt! En urg; op het einde komt er altijd op 'JIJ BENT EEN NOTTIE *cijfer*' & daar erger ik me héél erg aan, héél erg.


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Esmaye schreef:
    België of Nederland?
    la belgique :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ja, ik zag dat ook al.
    En ik word daar echt zo kwaad van.
    Dat zijn volgens mij van die luie jongens van een jaar of 18 die de hele dag tv hangen en zélf geen haar beter zijn.
    Gatverdamme zeg, ze zouden dat beter niet meer uitzenden.

    Exception schreef:

    Gatverdamme zeg, ze zouden dat beter niet meer uitzenden.
    ik ben het eigelijk met je eens ö !


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Nog nooit gezien, maar ik vind het nu al niets.. --' Je kraakt mensen niet af, dat is gewoon gemeen.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    het zijn gewoon allemaal mensen die jaloers zijn en die niks beter te doen hebben...


    ~Lucky Cat~

    Ja, ik heb het eergisteren ook bekeken. Echt erg ö


    Never run out of reasons to smile...

    Achja, leeghoofden moeten ook vermaak hebben hé. No offence.


    You move me ......... Kurt

    ik heb er net nog naar gekeken, en ik was toch ook wel geschokt door sommige commentaren. Maar het is idd wel zo dat je dan geen foto van jezelf daar moet opzetten..

    Ik vind dat zo stom... Je gaat je geld toch niet verdoen aan een kwetsende comment...
    Mijn broer is ook zo -.-', kwam er een foto van een jongen. Die wel knap was. En hij: Die is lelijk!. Alsof hij zo knap is -.-'[/niet dus]


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ja,ik vind het echt erg. O.O De mensen die zo doen vinden het gewoon oh zo stoer om iemand af te kraken.Ik had echt iets van "WTF?Wat mankeert hen nou?


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    ik vind het een belachelijk programma!


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik heb ook al erge dingen gelezen ö!
    'De stront van mijn hond is nog mooier dan u gezicht'
    of
    'Je bent even lelijk als mijn oma..die dood is' ><


    -

    Wat maakt dat nou uit of het van Belgie of Nederland komt ? Tmf is niet alleen Belgie !
    En van die hot / not vindt ik dat ze dat programma nooit hebben mogen invoeren , je zelfvertrouwen gaat er een stuk naar beneden van ! Reacties van slet enzo vind ik echt niet kunnen , de meeste zijn gewoon jaloers op zijn of haar uiterlijk (:

    x


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Ehh yeah ik heb 't ook gezien :] Sommige dingen zijn wel grappig maar er was zo'n ding van: 'Pleeg zelfmoord, gbent lelijk' enzoo ;o