• Ik heb het ergens gelezen:

    'Mannen worden volgens de wetenschappers lelijker, doordat de evolutie (?) verder gaat worden ze lelijker, vrouwen gaan juist erop vooruit, ze worden knapper, totaal niet lelijk, zeggen de wetenschappers...'

    Okee?
    Vaag?
    Heeft nog iemand dit gelezen? O.o'


    Here I Am

    Ik heb het gelezen ja. En sommigen zeggen hier, hoe kan iemand nou voor jou bepalen of iemand knap of lelijk is, iedereen z'n eigen smaak.

    Maar er word bedoelt dat mannen in het ALGEMEEN lelijker worden. Tuurlijk kunnen ze niet voor jou bepalen wie lelijk is en niet, maar ze bedoelen gwn int algemeen.

    x


    Sometimes it's best not to care.

    Mannen van ónze generatie?-ofhoejehetschrijft.-

    Fijn, hebben wij weer.¬¬'


    everything, in time

    Vaag

    ik vind dat ze glijk hbbn x) der zyn uitzonderingen, mr als ik klein was en jongens van mijn nú leeftijd zag ..dacht ik: wouw:9~wrom ik ni zo oud als hem?..nu moet ik echt geen van mijn jaar hbbn xD ik vl gewoon op oudere jongens qua karakter (en ook wel uiterlijk) liggn die me beter x))
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Carnage schreef:
    Slaat nergens op. Weetje, ik vind 2 mannen knap die iedereen lelijk vind. :')
    Dus, misschien is dat juist goed voor mij? D:

    Inderdaad. Ik vind bijna altijd de jongens leuk die mijn vriendinnen spuuglelijk vinden =]

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Nou nee, want dan gaan wij relaties aan met niet zo'n knappe mensen?

    nee ik las verkeerd. -.- ik dacht de oudere mannen. okay, nee, ik ben blind.. maar ik hoop dan dat het niet onze generatie is. (A) maargoed, een knappe vent is ook niet alles.. dat moet ik er wel ff bij zeggen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ach ja lelijk is voor iedereen anders..


    HAHAHA! That's not funny.

    'Lelijk' op welke punten? Ik vind lelijk nogal subjectief.


    No growth of the heart is ever a waste