• Ik heb het ergens gelezen:

    'Mannen worden volgens de wetenschappers lelijker, doordat de evolutie (?) verder gaat worden ze lelijker, vrouwen gaan juist erop vooruit, ze worden knapper, totaal niet lelijk, zeggen de wetenschappers...'

    Okee?
    Vaag?
    Heeft nog iemand dit gelezen? O.o'


    Here I Am

    Hoe worden die dan lelijker?

    [ bericht aangepast op 6 aug 2009 - 0:19 ]


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Dat hangt er toch vanaf welke mannen je mooi vind? Maarja, is best wel zielig voor ons, zijn wij lekker mooi -kuchkuch- en moeten we uit noodzaak met een lelijke man trouwen (Ok ja innerlijk is belangrijkst maar toch x'D)


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Radiance schreef:
    Jeah right. En welke van die wetenschappers kan voor iedereen bepalen wat iemand mooi of lelijk vindt?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Mannen worden sneller kaal, vrouwen worden sneller dik. Toekomstbeeld. Who cares? Iedereen is dan zo!
    En trouwens, je moet niet voor anderen gaan bepalen of mensen lelijk zijn of niet.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Maakt niet uit, ik heb altijd al op minder mooie jongens gevallen. :X

    Radiance schreef:
    Jeah right. En welke van die wetenschappers kan voor iedereen bepalen wat iemand mooi of lelijk vindt?


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Alysse schreef:
    En sommige zijn al zo lelijk. -_-"

    HA! De evolutie zal hen dan geen goed doen xD


    VIP - Very Important Penguin

    Waren die wetenschappers allemaal vrouwen?
    Ik weet het niet. Misschien speelt het daar wel een rol in.
    En trouwens knap en lelijk is niet voor iedereen hetzelfde.
    Sommige vinden bv eum.. laten we zeggen Zac Efron (weet ik veel) super knap. En sommige super lelijk
    Dusja.


    VIP - Very Important Penguin

    Dat verklaart waarom ik niet meteen een jongen kan zeggen die echt 'woow' is!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Voor mij geldt het wel.. Maar als het alleen voor die wetenschappers geldt betekent het niet dat het voor iedereen zo is?


    -

    gunstig voor ons toch? :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    gunstig voor ons toch? :]

    Nou nee, want dan gaan wij relaties aan met niet zo'n knappe mensen?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Clumsy schreef:
    Hoe worden die dan lelijker?

    Volgens mij was dat iets van:
    omdat er steeds meer dochters geboren worden, en de moeders geven hun mooie eigenschappen mee aan de dochters, maar niet aan de zoons, ofzo iets.

    Joah. Heb ik ook gelezen.
    Haha x'D
    Stond ergens in zo'n schermpje toen ik me inlogde bij msn. en toen had ik het aangeklikt.;p


    Fight for love in this colour revolution.

    Ja en knappe vrouwen kiezen vaak knappe mannen ofzo :Y)
    En knappe vrouwen krijgen vaker meisjes dan jongens (baby), en die worden ook knap, dus worden de vrouwen steeds knapper (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.