• ajj,ja srry da ik veel topic plaatsss
    maar ik zit een beetje met een probleem.
    ik wil al 2 jaar een lippiercing of een navel.Maar ik mocht geen lip en toen heeft mijn vader mijn moeder overgehaalt om een neuspiering te nemen,en toen heb ik dus een neuspiercing laten zetten.Maar voor mijn verjaardag wil ik een navel want ik mag er geen meer in mijn gezicht.Maar mijn moeder word al boos als ik het woord piercing zeg.Maar omdat ik naar mijn vader ga wilt hij mij een navelpiercing cadeau geven.Maar ik weet niet of het vn mijn moeder mag maar vn mijn vader mag het wel.Mijn vader vind dat die net zo veel recht heeft als mijn moeder om mij een piercing te geven of niet.Maar ik wil hem echt zoooo graag en ik mag hem wel vn mijn vader maar ik weet niet vn mijn moeder.Ma moet ik het nu wel of niet doen?


    en zo ja : Doet het pijn ?(krul)

    xoxo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ten eerste; geen idee of het pijn doet, ik heb er geen x'D
    En voor de rest, als je hem echt graag wilt, zou ik er eens over praten met je moeder. Probeer eens uit te leggen waarom je hem zo leuk vind en waarom je hem écht wil. En als het dan nog niet mag, doe je het gewoon stiekem x'D
    Nee, serieus, je moet zelf uitmaken of je hem dan laat zetten of niet, want ik heb geen flauw idee hoe je moeder zal reageren als je hem toch zet.
    In elk geval, veel succes!


    Never run out of reasons to smile...

    Met het pijn gedeelte kan ik je niet helpen, je kan wel rustig met je moeder aan tafel gaan zitten en niet meteen in de verdediging schieten en dan vragen wáárom ze het niet wil.
    succes.


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga

    Je moet het zelf weten of je hem wilt maar je moet wel écht zeker zijn, zo ja dan laat je hem bij je vader zetten als je weet dat je moeder je niet voor altijd gaat haten dus praat er met haar rústig over probeer een ruzie te vermijden. En ik denk dat een piercing altijd wel pijn doet ookal heb ik geen ervaring.

    Succes! (:

    [ bericht aangepast op 5 aug 2009 - 12:05 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik heb een vriendin die er één heeft en die zei dat het niet zoveel pijn deed. Maar zelf weet ik het niet.
    Maar als ik jou was zou ik hel wel laten zetten, je moeder zal wel bijdraaien en als ze dat niet doet, is het pech voor haar. Ze moet het dan maar accepteren, het is jouw lichaam en jij doet ermee wat je wilt. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    en nu had ik nóg een vraag en dt was : kan de piercing op alle navels worden gezet of niet ?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    volgens mij niet op alle navels. een vriendinvan mn zusje had een scheve navel en die had niet veel schever moeten zijn anders had het niet doorgegaan.. maar alle piercings doen pijn. ik heb een tragus en die gaat door kraakbeen, dat deed wel veel pijn, dus ik denk dat een navelpiercing iets minder pijn doet. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    als je eenmaal 18 bent, kan je moeder niet meer weigeren.

    maar dan is het aan jou de keuze, of je daarmee kan leven, ja of nee.

    ^^ als het van je vader mag, en je doet het, kan het zijn dat je ouders ruzie krijgen?..
    ik weet niet hoe je situatie daar is.

    Ik zou het gewoon doen (A) maar straks krijg je er wel gezeur door ..
    En het doet niet zoveel pijn (heb er zelf 1). Maar hangt ook van je pijngrens af :')


    -

    Ik vind dat zolang je geen 18 bent, je beide ouders akkoord moeten gaan.


    A. ikmisje.

    Ah, kom op. Je bent pas 13 dan zet je toch geen piercing. -Sorry- Maar ik vind dat niks voor die leeftijd. Wacht maar tot dat je het van je moeder ook mag.


    I live for the applause, you will die for it.

    Doe het gewoon, het is toch jouw lichaam? En als je pa het goed vind, waarom niet? Laat hun het lekker uitvechten, dat is jouw zaak toch niet?


    Life is hard and then we die

    Carnage schreef:
    Ah, kom op. Je bent pas 13 dan zet je toch geen piercing. -Sorry- Maar ik vind dat niks voor die leeftijd. Wacht maar tot dat je het van je moeder ook mag.


    ik ben 13 en ik mag van mn moeder nu wel piercings. Als ik ze niet meer wil haal ik ze eruit. Maar ik hoef er geeneen nu.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Een navelpiercing? Het erin steken doet geen pijn, dat voel je niet echt. Hetgene wat je voelt is hetgene ná de piercing. ^^
    Daar kan je een half jaar last van hebben.
    O wacht, je bent veertien? Dan mag je officieel nog geen navelpiercing, maar er zijn natuurlijk altijd piercers die het wel doen.
    Ik zeg daar nee tegen. Als zij het doen onder de 13 zullen zij die naalden ook niet verversen of wat dan ook, wie weet krijg je een infectie ofzo.


    -

    Sodeju, je bent 13 Oo
    Moest ik op die leeftijd maar eens mee aankomen. I would get myself shot.
    Mijn mening: wacht er even mee. Want door de jaren heen ga je jezelf heel anders bekijken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Esmaye schreef:
    Een navelpiercing? Het erin steken doet geen pijn, dat voel je niet echt. Hetgene wat je voelt is hetgene ná de piercing. ^^
    Daar kan je een half jaar last van hebben.
    O wacht, je bent veertien? Dan mag je officieel nog geen navelpiercing, maar er zijn natuurlijk altijd piercers die het wel doen.
    Ik zeg daar nee tegen. Als zij het doen onder de 13 zullen zij die naalden ook niet verversen of wat dan ook, wie weet krijg je een infectie ofzo.

    Als je 13 bent mag het wel, hoor. Alleen met toestemming van je ouders. En als je zestien bent, hoef je alleen je eigen toestemming nog te hebben om er eentje te laten zetten. En élke piercer 'verversen' de naalden. Oftewel, ze gebruiken voor élke nieuwe piercing die ze zetten gewoon een nieuwe naald. Ze halen altijd de naald uit een verpakking en zo zie je dat ie nieuw is. Anyways, als jij het graag wilt en je hebt toestemming van je vader, gewoon doen. Je moeder zult vanzelf wel zien dat het mooi is. En je kan een navelpiercing op álle navels doen. Maar ik weet niet wat voor navel je dan hebt?


    I don't need to explain myself, I know I'm right.