• juah ik wil bij de Appie Hein gaan werken(Albert Hein dus xd)
    Maar ik weet niet hoe ik dat moet vragen ofzeu,laatst ging ik met mijn bf daarheen om te vragen vn hoe oud en toen zei die man vnaf 14 mag wel,maar omdat ik over ongeveer 2 weken jarig ben en dus 14 word wil ik dus gaan werken.heeft iemand al ervaring hoe je het moet vragen ? en waar?kan dt ook op internet of moet je er echt heen?ik weet het allemaal nie xD

    bedankt voor het helpe xD

    xoxo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Je kan er best naartoe gaan, misschien kun je op voorhand bellen dat je komt. :'D

    maar na wie moet je dn vragen?en wat moet je zeggen ? =')


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Je kunt gewoon zeggen tegen de persoon die opneemt dat je vakantiewerk zoekt en vragen bij wie je dan moet zijn, en dan zal die persoon dat wel zeggen. :'D

    Gewoon zeggen dat je wilt solliciteren als vulmedewerker.

    Je bent nog geen 16 , dus je mag nog geen kassa.
    Succes!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Volgens mij mag je pas vanaf 15 daar vakken vullen o.o
    Maar ja, gewoon naar die bedrijfsmanager of zo gaan?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nee je moet daar gewoon naar de infobalie gaan en een sollicitatie formulier vragen. Dan vul je die in, met je gegevens en de tijden wanneer je kan en dan lever je die gewoon weer bij de info balie in en word je vanzelf gebeld. Op het formulier kan je aangeven waar je voor solliciteerd.

    Ik wil daar ook gaan werken, want ze vroegen aan de moeder van een vriendin of die vriendin daar ook wilde werken en dan mocht ze wat vriendinnnen meenemen. En toevallig kennen mijn ouders de baas van de Albert Heijn in Nieuwkoop, maar ze nemen daar echt superweinig mensen aan.


    Maar dat is hier in Nieuwkoop zo, ik weet niet hoe het bij jullie gaat.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2009 - 13:29 ]


    a figment of your imagination

    ik heb bij een strandtent gewerkt, ik heb bij een restaurant gewerkt, maar nu werk ik lekker bij de ah, achter de kassa. Het is relaxt en gezellig :], leuke mensen werken er. ik wist eerst ook niet hoe ik moest soliciteren, ik ging er naartoe maar ze zeiden dat je je op internet moest aanmelden. Dan moet je naar de Ah site gaan, jezelf aanmelden bij het filliaal waar je wilt werken. (alle Ah filialen zijn er)
    Als je dat hebt gedaan is het afwachten, mij belde ze na een week of ik op gesprek wilde komen, en een paar dagen later lieten ze me weten (via mobiel) dat ik aangenomen was;)

    [ bericht aangepast op 5 aug 2009 - 13:57 ]


    Don't just dream, make them come true.....♥

    ik werk sinds 2 weken bij de albert heijn als kassamedewerkster maar daarvoor moet je 16 zijn en bij ons mag je vakkenbvullen vanaf je 15de,
    als je wilt werken moet je gewoon een kaartje meenemen bij de infobalie invullen en inleveren dan word je misschien terug gebeld voor een solicitatiegesprek..

    maar de alber heijn is echt een superwinkel om te werken xD


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    bij ons moet je 15 zijn voor de AH


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    bij ons moet je 15 zijn voor de AH


    dat vond ik ook al raar volgens mij mag je er nog niet eens werken als je 14 bent..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    JloveTH schreef:
    (...)

    dat vond ik ook al raar volgens mij mag je er nog niet eens werken als je 14 bent..


    Die man zei zo vn : eigelijk pas vnaf 15 maar we nemen ook 14 jarige aan..


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik denk dat je naar daar moet? Laat het desnoods je mam vragen als je niet durft ;)


    -

    als je 14 bent mag je toch maar 4 uur werken ? ;$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik werk als vulploeg medewerker. Maar er is geen zak aan. Ik kan het je in ieder geval niet aanraden. Maar als je toch wil. Gewoon naar de informatie balie gaan en vragen naar een sollicitatieformulier.


    Music is the new sex

    Een vriendin van mij werkt nu een goede week bij de AH, ze is 14 maar wordt binnenkort 15 dus, mocht ze gewoon gaan werken omdat ze bijna 15 is. (: Ze is vakkenvulster=D en ze werkt nu 4 uur -opslag, eerst werkte ze maar 2 uur, maar omdat ze het zo goed deed mocht ze nu 4uur-, in de week.:Y) Maar ik heb geen idee hoe je dat moet aanvragen ofzo, dat zei ze er niet bij;"D Veel succes in iedergeval wel;)

    xX

    [ bericht aangepast op 8 aug 2009 - 20:27 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.