• Bill maakt de uiteindelijke keuze

    Het nieuwe album van Tokio Hotel begint vorm te krijgen: na enkele meningsverschillen zijn de bandleden het er eindelijk over eens welke liedjes op het album mogen staan.

    "Bill Kaulitz heeft de uiteindelijke tracklist voor het "Humanoid"-album samengesteld," aldus producer en manager David Jost.

    Op de nieuwe cd (die in oktober zal uitkomen!) zullen in totaal 13 tracks staan.. De muzikanten hebben in totaal 25 liedjes geschreven en opgenomen. Zanger Bill en zijn tweelingsbroer hadden eerst verschillende favorieten.

    Niet mama's, maar Bill's wil is wet in 'huize' Tokio Hotel :+

    Overigens heeft Nokia de wedstrijd voor de Akkustik-set iets verder uitgebreid. Het komt erop neer dat je tickets voor de eerste rij kunt winnen. Helaas, maar eigenlijk ergens ook wel terecht, kunnen alleen de Duitse fans deze wanted kaartjes winnen.
    http://tokiohotelnederland.web-log.nl/photos/uncategorized/2009/08/05/im_bossy.png

    NOg een foto waar ik laatst op botste:http://tokiohotelnederland.web-log.nl/photos/uncategorized/2009/08/05/woha.png

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 aug 2009 - 13:07 ]


    Everyone smiles in the same language.

    Agony schreef:
    heb de links even klikbaar gemaakt. En het is jammer dat ze er maar 13 liedjes opzetten, terwijl ze er 25 hebben. Maar uiteindelijk zal er wel een deluxe versie komen van die cd met nog een paar nieuwe liedjes van die overige 12 dat ze nu niet gebruiken.

    Dank je om de links klikbaar te maken:),ik versta toch aan geen kanten hoe da moet:$

    [ bericht aangepast op 5 aug 2009 - 15:54 ]


    Everyone smiles in the same language.

    AlmostHappy schreef:
    (...)

    Het is wel aangepast hoor..
    even zoeken.. eerst vond ik het ook niet :)
    Nou op die site waar je het in moet vullen kan ik het niet vinden :+
    Maar ik zal dan maar eens beter gaan kijken :+

    edit: heb het al x] Dacht dat wij helemaal geen kaarten konden winnen.. Ben stiekem nogal dom dus :+

    [ bericht aangepast op 5 aug 2009 - 16:40 ]


    ~

    tamere schreef:
    Weetje, ik heb het gevoel dat hij nu niet meer uitgesteld wordt :'D

    Laten we dat hopen (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Jersey schreef:
    (...)
    Laten we dat hopen (:

    *hoopt*


    ok

    tamere schreef:
    (...)
    *hoopt*

    - hoopt mee - :']


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Bill's wil is wet. x]


    If music be the food of love, play on!

    Breakfast schreef:
    Die foto is damn heet. :9~


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BrokenDreams schreef:
    Op die foto lijkt ie echt joooong. En waarom maken ze die cd niet gewoon langer?

    Inderdaad..
    Nu ze ons zo lang hebben laten wachten, mag er wel wat extra op aangezien ze 12 songs niet publiceren..

    [ bericht aangepast op 6 aug 2009 - 0:12 ]


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    (...)
    Inderdaad..
    Nu ze ons zo lang hebben laten wachten, mag er wel wat extra op aangezien ze 12 songs niet publiceren..


    -

    Die foto is..
    anders.
    Niet lelijk of zo, maar echt..
    anders.

    Ik weet eigenlijk niet echt wat ik ervan vind.. Maar ik hoop dat het album écht in Oktober uitkomt. ^^


    -

    Waarom maakt alleen Bill de keuze? Het is toch een band? .___.


    -