• heey mensen. Weet iemand van jullie een mooi nummer over machteloosheid? Ik wil er namelijk een SA over schrijven maar heb niet bepaald absurt veel inspi. Alvast bedankt :]

    xx


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nobody?(huil) Anders hier een stukkie dat ik al heb geschreven. Mss weet iemand van jullie iets waardoor je je zo machteloos kan voelen?(A)

    Ik schreeuw het uit. Niemand die me hoort. Niemand die me ziet. Ben compleet alleen. Ik wil harder gillen, schreeuwen, huilen. Maar het heeft allemaal geen zin. Niks heeft meer zin. Er zal namelijk niks veranderen. Ooit was ik gelukkig. Ooit kon ik het allemaal nog aan. Nu niet meer. Het is me allemaal teveel geworden.
    Ik ren door het bos zo hard als ik kan. Een steek in mijn zij maar ik ben niet te stoppen. Niemand die omkijkt. Niemand die me ziet. Mijn blote voeten lijken nauwelijks de met mos bedekte bodem aan te raken.
    Plotseling rem ik. Rennen heeft geen zin. Het gevoel van onmacht blijft. Het gevoel zal niet van mijn beenderen te schrapen zijn. De rust zal niet meer wederkeren in dit lichaam en hoofd.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.