• Ik ga morgen op vakantie en ik wil heel graag een ipod touch kopen. Alleen nu zit ik me te bedenken...
    Als ik hem koop dan houd ik geen geld meer over voor vakantie, maar als ik hem niet koop ben ik bang dat ik spijt krijg.
    Dus zou ik voor een andere goedkopere ipod gaan of toch voor die touch?

    Ik weet het echt even niet:$


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    wacht gwn tot je van op reis komt?

    btw woon jij in België? ik weet hier ergens een goede I-pod(wel niet met 'n scherm,dus alleen muziek) voor byna geen geld x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Waarom niet gewoon een mp3-speler? Het komt allemaal op hetzelfde neer. Ik heb er een van 70 euro van Philips, weliswaar niet erg goedkoop, maar toch. ^^


    -

    Waarom zou je zo'n duur ding willen hebben als je ook dezelfde muziek op een minder dure Ipod kan zetten? :]


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    Waarom zou je zo'n duur ding willen hebben als je ook dezelfde muziek op een minder dure Ipod kan zetten? :]

    er zit internet op enzo


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Hou het geld voor de vakantie en spaar nog wat meer zodat je die ipod achteraf alsnog kan kopen. Maar wees er wel zeker van dat het kwaliteit is en niet binnen een jaar al kapot is, anders is het weggesmeten geld en kan je beter voor een goedkoper model gaan.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Esmaye schreef:
    Waarom niet gewoon een mp3-speler? Het komt allemaal op hetzelfde neer. Ik heb er een van 70 euro van Philips, weliswaar niet erg goedkoop, maar toch. ^^


    Dat is echt wel goedkoop hoor, ik heb er eentje van 200 en een klets gekocht. Maar die is echt wel kwaliteitsvol, 6 GB en een FM radio. (Y)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik heb een mp4 voor 75 euro met 8 gb. En daar kan je ook bijna alles mee doen. I pod gaat ook vaak snel stuk. Dus ik zou als ik jou was voor een goedkoper ding gaan.


    Music is the new sex

    ik heb een mp3 speler van Philips met 8 gb, FM radio en waar je ook filmpjes en foto's op kunt bekijken voor maar 75 euro!
    en hij is fijner dan mijn oude ipod, hij is nog maar 1 keer vastgelopen terwijl mijn ipod elke week vast liep en je hebt geen itunes ofzow nodig om er muziek op te zetten


    dream, dare, fly!

    Vraag of je ouders wat voor kunnen schieten voor die iPod touch, dan kun je ze later terugbetalen. En dan houd je ook nog wat geld over voor de vakantie. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Van die touchdingens is niet zo goed. Omdat het nog sneller kapot gaat als iets zonder touch. Omdat je er constant met je vingers op zit. En dan zijn je vingers vuil of vettig of wat dan ook. Dus gaat het zo sneller kapot. Dus ik zouw voor het goedkopere gaan.

    Ik zou voor de goedkopere gaan.
    Ik heb een touch, en hij is al een paar keer blijven haperen. Ook mijn vriendin kocht ereen en na een paar dagen begon hij bij haar ook al te haperen. (nerd)


    A. ikmisje.

    Ik heb die iPod gisteren gekocht en ik vind hem heel erg fijn. Ook met internet enzo ^^ Maar ik ben gadgetgeil:X
    Maar, ik zou het geld voor je vakantie gebruiken en dan later nog de rest erbij sparen ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zou een goedkopere nemen. Heb er zelf ook een - en ben er blij mee - maar gebruik hem puur en enkel om er muziek op te gooien :']


    No growth of the heart is ever a waste

    goedkopere kopen of zagen achter meer geld.


    -

    Nee niet doen.
    Neem lekker geld mee op vakantie!
    Koop gewoon een simpele Mp3, want ik heb een gewone iPod maar aan die afbeeldingen en filmpjes heb je niks..
    Koop een goedkope Mp3, simpeler, kleiner en goedkoper. En misschien vind je op vakantie wel iets goedkopers (Nederlands is best duur, buitenland is meestal goedkoper). En wat is er nou leuker? Dingen uit een land waar je bijna niet komt of een iPod touch? :')


    I live for the applause, you will die for it.