• AMSTERDAM - Is dit een nieuwe bizarre 'kleding' stunt van Lady Gaga, of heeft ze achter al haar overdreven outfits stiekem iets te verbergen?


    Gaga gaf weer eens een van haar over the top shows.

    Deze keer droeg ze een heel strak rood jurkje en bewoog ze wulps over een scooter. Maar toen ze afstapte trok ze het jurkje snel naar beneden. Te laat voor het oog voor de camera..

    Wat heeft de zangeres hier tussen haar benen?


    Foto: http://www.phillyd.tv/wp-content/uploads/lady-gagas-penis-724-1248976016-48.jpg
    Video: http://www.dailymotion.com/video/x9ya90_lady-gaga-money-honey-live-hq-hd_music <- vanaf ongeveer 1:05

    Wat denken jullie hiervan o.o


    -

    kwist et tis een travestiet daarom dasze zoveel make up gebruikt. kvon al daze zo op en man leek


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dit nieuws is al zo oud maar wel goed
    ik had het al gelezen op een forum site
    hehe als ze egt een penis heeft tJa.. Wat moet ik er van denken ze maakt goede muziek en daar gaat het om ;)

    x.

    Mijn moeder beweerde de hele tijd al dat het toch echt een man is. Ik de hele tijd zeggen, NEEE! Nja, half wel dus xD


    "Let them eat cake!"

    Trafficlight schreef:
    it shocks me O.o

    Ik wist het ^^


    Maar Met als wat Esmaye&Unusual zeggen
    dit lijkt mij ook een stunt om in de media te blijven ja,

    KiKi Heeft weer gesprooken^^


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik denk haar ondergoed, nee serieus in die andere pakjes die ze draagt is het daar zeg maar plat dus ik denk van niet?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik gaga niet.. Haar muziek is wel goed maar ik vindt dat ze overdrijft en veel te vaak in de media wil staan.. Zoals nu!


    Jaybee dude (:

    mijn moeder vond haar altijd al een travestiet haar muziek is zeer irritant ze is een slecht voorbeeld en ze is gewoon erg lelijk,, ik mag haar gewoon helemaal niet,,

    sorry voor alle fans..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    wie de popcorn leest heeft ook kunnen zien bij de foto's van haar concert dat het touwtje van de tampon langs haar kleding langs kwam,, dus het is eigenlijk gewoon weer een stunt,


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Ik ben geschokeert o-o


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ö


    Happiness hit her like a train on a track

    is zij een hermafrodiet ?o.o


    We can only learn to love by loving.

    ö


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    mss is het wel een van haar rare stunts