• AMSTERDAM - Is dit een nieuwe bizarre 'kleding' stunt van Lady Gaga, of heeft ze achter al haar overdreven outfits stiekem iets te verbergen?


    Gaga gaf weer eens een van haar over the top shows.

    Deze keer droeg ze een heel strak rood jurkje en bewoog ze wulps over een scooter. Maar toen ze afstapte trok ze het jurkje snel naar beneden. Te laat voor het oog voor de camera..

    Wat heeft de zangeres hier tussen haar benen?


    Foto: http://www.phillyd.tv/wp-content/uploads/lady-gagas-penis-724-1248976016-48.jpg
    Video: http://www.dailymotion.com/video/x9ya90_lady-gaga-money-honey-live-hq-hd_music <- vanaf ongeveer 1:05

    Wat denken jullie hiervan o.o


    -

    it shocks me O.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Yeah, well, zoals ze zelf al zegt: big fucking deal. Om eerlijk te zijn kan het me niet echt schelen of ze nu een vagina én een penis heeft, zolang ze er maar niet mee in mijn gezicht mee gaat zwaaien.


    History is not hatred.

    Okeeeej..... Dat zag er best wel goor uit o_o


    Second star on the right and straight on till morning

    Wat bizar?


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    ik hoop dat hij fans gaat verliezen

    [ bericht aangepast op 6 aug 2009 - 16:03 ]

    Duh? Tuurlijk heeft ze een lul.(krul)

    ik hoorde een keer dat ze gezegt had dat ze een homo in een vrouwen lichaam is dus mischienxD

    ik heb het filmpje nu ook gekeken en ik dnk dat ze het allemaal expres deedxD

    Ze heeft hetzelfde later gezegd x'D

    Blijf melig x'd


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Halloo.

    Luister naar de speech die ze ervoor geeft.

    het is van.

    jullie stinken nu naar zweet, maar dan maakt niet uit want het gaat hier om de muziek. en dan zie je die lul. dus ze bedoeld,,, ookal zou ik anders zijn. Ik blijf lady GaGa

    xoxo Amy

    is dat niet gewoon haar onderbroek die wat uitsteekt?
    idunno ;S


    it's ok to be gay!

    boeit het.

    mediastunt of niet,
    waar of niet,
    is het een lul of niet xD,

    ze heeft in iedergeval de gevraagde aandacht gekregen, dus het is zoiezo gelukt haha.

    Waar was haar onderbroek eigenlijk in dat filmpje? (krul)


    Let the Night embrace you

    vies gewoon xD


    Proud 2 be different!

    Stiekem schrik ik er wel van hoe iedereen om dat hermafrodiet ding reageert, ik bedoel het is niet alsof mensen er voor kiezen zo geboren te worden. Al kan ik me voorstellen dat er bij gaga idd wat meer aan vast ziet en dat het misschien wel een stunt is, maar toch. Een persoon kiest er niet voor zo geboren te worden, en zomaar 'opereren' doet ook niet iedereen.

    En idd waar de hell was haar onderboek :')

    [ bericht aangepast op 8 aug 2009 - 14:50 ]


    Wie du mir, so ich dir.