• Ik zit al sinds Donderdag in Antwerpen en ik blijf nog tot morgen. 'Maandag dus (:' najah, we blijven natuurlijk slapen bij een paar vrienden van ons. Die nog twee zonen hebben één van 20 en één van 14 denk ik. Gisteren 'Zaterdag dus (:' was het feest van de moemoe en de vava; die waren 50 jaar getrouwd. 'niet mijn moemoe en vava.' En toen moesten wij dus te voet terug naar het maar het was ijskoud en ik had dus geen vestje mee naar huis gaan. 'Mijn zus;ik;die twee zonen; en nen vriend van één van die zonen;' En toen bood de oudste van die zonen mij zijn trui aan o.O die was echt veel te groot. Dus we waren aan het wandelen wat je wandelen kunt noemen. En we moesten natuurlijk zo'n donker steegje binnen. Maar ik hoorde dus iets rittselen naast ons; en opeens diene jongste zoon riep 'BOE.' achter mij en natuurlijk verschoot ik mega veel. Maar toen bood de oudste zoon mij een hand aan. Omdat ik dus echt bang zat (: En in de verte zag ik ook iets lopen op vier poten. En dat was echt eng. Maar gelukkig heb ik het overleefd (:
    Nujaah; morgen nog gaan shoppen met de mama. Want ik heb nog wat kleren nodig. Niet zoveel hoor xp



    + heb nieuwe usernaam nodig. Ideetjes (A)?

    [ bericht aangepast op 2 aug 2009 - 21:39 ]


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Leuk ;D Ik ben al 12 jaar in Antwerpen, buiten mijn vakanties dan. Maar dan niet in Ántwerpen echt maar gewoon daar ergens in een gemeente (krul)


    Only losers can act the way you do

    'BOE!' Als nickname! :Y)
    En muhaha! :3


    Let the Night embrace you

    Hehe,dat is veel tegelijk (:
    en jaa,zeggen dat je het koud hebt,en express geen vestje meenemen werkt altijd :Y)
    btw ; ik woon op een kwartiertje van Antwerpen [me den trein]


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    Hehe,dat is veel tegelijk (:
    en jaa,zeggen dat je het koud hebt,en express geen vestje meenemen werkt altijd :Y)
    btw ; ik woon op een kwartiertje van Antwerpen [me den trein]

    Was niet express hoor; hij is veel te oud voor mij xp Enjah; mijn moeder is vergeten het vestje mee te brengen vrijdag. En alles moest er nu gewoon uit. Anders vergeet ik het xp


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)