• een nieuwe titel nodig hebben. Ik barst vol van de ideeën, maar niet van titels. (cat)

    Nicole is een doodgewoon doorsnee meisje, dat tot over haar oren verliefd is op dé Bill Kaulitz. Maar wanneer Bill zijn vriendin, Esmée, voorstelt aan de hele wereld, barst ze in huilen uit. Haar beste vriend, Jasper, dat een wonderkind is, vind voor haar de X950 uit. Of met andere woorden: het wensapparaat.

    Daarmee kan ze steeds dingen wensen en met één simpele druk op de knop, heeft ze haar wensen in een paar seconden voor haar. Ze gebruikt het veel, zelfs té veel. Op een dag word ze succesvol en transformeert van een normaal 14-jarig meisje, naar de hotste 19-jarige diva ooit. Elke jongen valt voor haar, maar nog steeds heeft zij enkel oog voor Bill. Maar, wanneer ze hét geheim van Bill en Esmée te weten komt, ziet ze hem ineens niet meer zitten en gaat over naar Tom, om hem jaloers te maken.
    Hoe loopt dit af?


    En nu gaan jullie heel lief doen en een titel verzinnen. (krul)

    Vote:

    - The wishmachine. ||||
    - With a wish I make it all happen. |
    - Wishing star.
    - Make a wish. |
    - What if a machine creates luck make me do wrong things?
    - Wish a wishing star.
    - Wish a wish that everything changes.
    - The X950, makes wishing possible.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2009 - 23:23 ]


    You'll never dream alone. <3

    The X950, makes wishing possible.
    Ik weet niet :') Laat je wel weten wanneer deel één online staat. Ik wil hem wel eens gaan volgen =P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wish a wish that everything changes.
    Te lang en stom (cat)


    Only losers can act the way you do

    CherryLoser schreef:
    Wish a wishing star (krul)


    Ik denk dat ik even een lijstje ga bijhouden zodat mensen moeten stemmen. (:


    You'll never dream alone. <3

    MoonStalker schreef:
    (...)

    En dat is waar! Ik zit al 4 dagen te zagen of ze iets wilt lossen over een nieuwe serie, en als ik niet zo had gezaagd, stond er nu nóg geen deel op! O.o


    Als ik het vertel, zit er geen spanning in en jouw nieuwsgierig maken is leuk. En dan ga jij flippen van de nieuwsgierigheid en heb ik me geamuseerd. :Y)


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    Als ik het vertel, zit er geen spanning in en jouw nieuwsgierig maken is leuk. En dan ga jij flippen van de nieuwsgierigheid en heb ik me geamuseerd. :Y)
    Wat denk jij toch altijd veel aan jezelf (krul) Dan heb ik me ook geamuseerd en dan is het goed :9~


    Only losers can act the way you do

    Kan er iemand topic titel veranderen? ^^


    You'll never dream alone. <3

    CherryLoser schreef:
    (...)Wat denk jij toch altijd veel aan jezelf (krul) Dan heb ik me ook geamuseerd en dan is het goed :9~


    Oewh, you've got me.
    Maar mensen nieuwsgierig maken is leuk. =3


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    Oewh, you've got me.
    Maar mensen nieuwsgierig maken is leuk. =3
    Idd, maar als iemand mij nieuwsgierig maakt is het zo oneerlijk o.o


    Only losers can act the way you do

    Leuk idd. (:
    En euhm..The wishmachine.
    Lijkt me gewoon het meest passende van allemaal. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    The wishmachine. :]

    De eerste titel is leuk. ^^


    -

    Immortal schreef:
    With a wish I make it all happen?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik zou gaan voor Make a Wish

    Ik denk dat de eerste titel gaat winnen. (cat)


    You'll never dream alone. <3

    The wishmachine


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds