• Nou ik zit met een vraag.
    Ik zie mijn lieve vriendje(16j.) héél graag, alleen of hij me graag ziet weet ik niet--'.
    Het zit zo:
    Hij was dus meer dan een week bij me.. wnt hij wou telkens niet naar huis..en naja het is inmiddels 2dagen geleden(en hij zegt deheletijd ik mis je heel erg) &ik wil hem weer heel graag zien ''woensdag'' maar hij wilt perse in het weekend. Hij doet helemaal geen ene reet thuis. dus ik vraag me af waarom hij perse in het weekend mij wilt zien als hij zich verveelt en mij heel erg mist.

    Weet iemand miss waarom because i dont get him -.-'

    PS: ohjah en denk niet dat het niet van zijn ouders mag wnt van hun mag het gewoon!zei hij zelf

    [ bericht aangepast op 2 aug 2009 - 20:23 ]

    maar tsja ik vroeg ook zo van als hij tijd voor zichzelf wou maar dan krijg ik weer een nee dan moet je dan tog gewoon ja zegge :x

    Poppy schreef:
    (...) erhh okey ;o naja ik heb veel liever altijd mensen om me heen vooral als ik veel om hun geef(A)

    Ik heb ze ook graag om me heen, maar niet elke dag, dan is de fun eraf. En wat Boyiloveyou zegt kan ook wel eens zijn ;)


    -

    Blondiepants schreef:
    (...)
    Ik heb ze ook graag om me heen, maar niet elke dag, dan is de fun eraf. En wat Boyiloveyou zegt kan ook wel eens zijn ;)
    ok:)

    Poppy schreef:
    maar tsja ik vroeg ook zo van als hij tijd voor zichzelf wou maar dan krijg ik weer een nee dan moet je dan tog gewoon ja zegge :x

    jaa,hij zal je gewoon niet te snel beu willen worden en daarom niet te veel willen zien (:

    x


    everybody needs a song.

    thnx mensen (flower)!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2009 - 20:45 ]

    Ik begrijp jongens nooit helemaal. :'D
    Maar ik snap jouw gedachte wel, ik zou er gewoon eerlijk voor uitkomen en zeggen dat hij daar een reden voor moet hebben omdat je er een beetje mee zit. ^^


    -

    Esmaye schreef:
    Ik begrijp jongens nooit helemaal. :'D
    Maar ik snap jouw gedachte wel, ik zou er gewoon eerlijk voor uitkomen en zeggen dat hij daar een reden voor moet hebben omdat je er een beetje mee zit. ^^
    ja idd.
    Achja ik weet het nogsteeds niet waarom ik vroeg het zo zijn antwoord blijft ik weet niet dan denk ik ook maar van okey,,--'

    Misschien omdat die eventjes tijd met hem zelf wilt? Iedereen heeft toch wel eens tijd voor zichzelf nodig. En hij is dus juist voor meer dan een week bij jouw geweest,zoals je vertelde. Dus misschien wilt die gewoon een paar dagen gewoon eventjes niets doen en tijd voor zichzelf hebben. [Dat zouw eigenlijk mijn reden zijn moest ik die jongen zijn].

    Omdat zo een jongen ook nog een eigen leven heeft en af en toe ook effe alleen wilt zijn, snap je? Dat is geen overbodige luxe en zelfs normaal. Ook als hij je nog zo erg mist.


    Life is hard and then we die

    inderdaad dat is wel vreemd. :8
    nee geen idee.:X


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Nou.. ikzelf koos er ook bewust voor om mijn vriend doordeweeks niet te zien, ivm met mijn studie. Ik hield school en mijn vriend dus bewust gescheiden. Misschien daar van doen? Of hij gebruikt doordeweeks met zijn vrienden.

    Ik kan insinueren wat ik wil maar uiteindelijk moet je het hem toch zelf vragen om tot de waarheid te komen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Nou.. ikzelf koos er ook bewust voor om mijn vriend doordeweeks niet te zien, ivm met mijn studie. Ik hield school en mijn vriend dus bewust gescheiden. Misschien daar van doen? Of hij gebruikt doordeweeks met zijn vrienden.

    Ik kan insinueren wat ik wil maar uiteindelijk moet je het hem toch zelf vragen om tot de waarheid te komen.
    nee hij spreekt niet af met zijn vrienden. echt alleen maar thuis vervelen. en hij lult ook altijd dat hij het thuis haat omdat ie altijd ruzie met zijn moeder heeft o;

    PUKKELxDING schreef:
    Omdat zo een jongen ook nog een eigen leven heeft en af en toe ook effe alleen wilt zijn, snap je? Dat is geen overbodige luxe en zelfs normaal. Ook als hij je nog zo erg mist.


    Sometimes it's best not to care.

    i know ma toch vind ik het dat je dan gewoon moet toegeven ;) en er niet omheen lullen dat je niet weet waarom.

    Poppy schreef:
    i know ma toch vind ik het dat je dan gewoon moet toegeven ;) en er niet omheen lullen dat je niet weet waarom.

    Maybe denkt hij wel dat hij jou anders kwetst als hij het je vertelt dat ie wat meer tijd voor zich zelf wil. En aangezien hij van je houd, wil hij je niet kwetsen. En zegt het dus dan maar gewoon niet. Zie het positief, Hij neemt je alleen maar in bescherming om je niet te kwetsen.


    Sometimes it's best not to care.