• Ik wil ff me dagje kwijt, ik weet niet of jullie het gaan lezen maar ik typ het toch :')

    Nou Gisterenochtend ging alles nog normaal ben gewoon naar een verjaardag gegaan van me nicht die 20 werd en daar ging alles goed. Toen we thuis kwamen ging me ma ff de hond van de buren uitlaten dus ik was ff alleen met me tweelingzus. Ik stond op van de bank zwik ik om met me voet --'' en klapt me teen dubbel (grote teen) Ik kon er gewoon niet meer opstaan O_o
    Toen me thuis kwam heeft ze de dokter gebeld en toen moeste we daar heen komen. Hij daar egt kei hard op lopen duwen en knijpen.. ja toen zei die: Je moet naar het ziekenhuis het is waarschijnlijk gebroken. Ik dacht zo van WTH O_o alleen omdat ik ben omgezwikt met me poot. Maargoed wij daar naartoe foto's gemaakt en ander half uur in die wachtkamer hebben gezeten werden we gehaald.. Jaa we gaan ff foto's maken.. Hallo dat hebben we net gedaan. zegt die gast ow dan zet ik je weer terug in de wachtkamer -.-' nou weer bijna 1 uur gewacht en toen eindelijk kwam zo'n dokter aan. die ging er ook nog is lekker op duwen en toen zei die ja der is een stuk bot af van je voet en er zit een scheur in en je voet en enkel zijn gekneust. O_o' Hoe erg ben ik dan wel niet opgezwikt -.-'' Maargoed hun hebben me voet helemaal vast geteept en nu mag ik er 1 hele week niet op lopen en volgende week vrijdag kan ik pas terug en zaterdag zou ik dus niet mee met een vriendin en vriend naar de meeting in Utrecht :'( dit vind ik echt zo niet leuk xD Ik had me der zo op verheugd en nu kan ik dus gewoon niet mee :'(

    Maar gisteren heb ik ook nog goed nieuws ontvangen n_n Ik krijg me vest vandaag binnen waar ik al bijna 4 weken op wacht dus ben ook wel een beetje blij ;)

    Dit was mijn dagje, ik ben het nu ff kwijt en ik vind het echt super dat me vrienden enzo beterschaps berichtjes sturen :D


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Das eh...
    Klote.
    BETERSCHAPJES 8D


    Life is an art, not a science.

    Das eh...
    Klote.
    BETERSCHAPJES 8D
    Jaa heel erg
    ThanX n_n

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 9:48 ]


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    ik drukte perongelijk 2 keer op verzende en ik krijg dit niet weggehaald xD

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 9:27 ]


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    beterschapp!


    http://dwergiie.blogspot.com/