• Ik mag niet meer drinken op fuiven, hy wilt niet dat ik nog te vaak naar fuiven ga. Ik mag niet te veel make-up dragen. En het ergste is: ik een vriend (hy is homo!) en hy is Duits en verhuist binnenkort trg naar Duitsland. Nu willen wij nog een laatste keer samen gaan shoppen maar van myn vriend mag ik NIET (let op tis een lange lijst):
    *Hand in hand met hem lopen
    *arm in arm met hem lopen
    *Met hem knuffelen
    *hem vasthouden
    *huilen als hij vertrekt
    *hem onze gebruikelijke zoen op de wang geven
    *Iets voor hem kopen als afscheidscadeau
    *Met hem in ht parkje op t gras gaan ligge wat ons gebruikelijke plekje was...
    *geen kleedjes dragen
    *geen krotjes rokjes of shortjes dragen
    *en geen te blote topjes aandoen
    *OF met andere jongens weggaan
    *niet reageren op zyn smsjes
    *Gaan shoppe mt myn BFFjes zonder t hem te vrage


    Hij vind dat ik hem anders bedrieg!!:O Overdrijf anders!! Kunnen jullie me helpen?? Please?!?!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 11:36 ]

    gewoon doen :8 wat denkt hij wel niet?:X


    -

    Gsus. Jaloers typje? O.o
    Doe gewoon, als hij daarom kwaad wordt: ander en beter


    Home is now behind you. The world is ahead!

    OMG!! Je duitse vriend is homo, hoe ga jij in hemelsnaam dan je lief bedriegen met je (gewone) vriend, die ziet je niet staan als lief (niet dat ik heb tegen je, maar dat is normaal dat hij meisjes niet ziet staan als hij homo is =D) En omg weinig make-up, weinig uitgaan. Amai je vriendje heeft veel controle op jou als je dat toelaat. Ik zou mijn vriend allang gedumpt hebben als hij zo een lijst zou opstellen met wat ik wel en niet mag doen.
    Maar ik heb medelijden met je.

    Gewoon doen!


    It's not the same without you.

    Gewoon doen! Als hij homo is dan moet u lief toch weten dat je hem niet zal bedriegen?

    (Logica?)


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    ps: Hij heeft eigenlijk niets over u te zeggen!

    Het is jou leven! Als jij naar een fuif wilt gaan, Ga dan!

    Wil jij make-up dragen doe dat dan, het jou leven, jou lichaam en niet de zijne en hij moet u voor make-up accepteren zoals jij bent

    Hij is u vader niet


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Waar slaat dat nou op?
    Wat een rare. Gewoon doen, zijn argumenten zijn er te slap voor?


    -

    Dumpen?
    Sorry, maar met zo'n jongens kan ik persoonlijk niet om en die vliegen meteen buiten bij mij. >.<


    Let the Night embrace you

    Blondiepants schreef:
    gewoon doen :8 wat denkt hij wel niet?:X


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Godskolere
    Als hij je zoveel beperkingne oplegt zou ik zeggen:
    DOEN DOEN DOEN DOEN! XD
    En daarbij, hij is er toch niet bij dus hij kan je niet controleren. Bespottelijk dat hij je echt behandelt alsof je z'n hond bent o.o


    Life is an art, not a science.

    Hee ik ken dat verhaal..
    Ik zou gewoon doen hoor.. De vriend van me vriendin die verbied haar ook alles.. ze mag niet naar jongens kijken zelfs niet eens praten ze mag niet haar eigen muzieksmaak luisteren hij kiest wat zij aantrekt. Hij vind emo's vies en mensen met een aparte styl (slaat echt nergens op --'')
    Maargoed ik zou gewoon doen wat jij wil hij kan jou niet bepalen wat jij doet of aantrekt.


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Meadow schreef:
    Dumpen?
    Sorry, maar met zo'n jongens kan ik persoonlijk niet om en die vliegen meteen buiten bij mij. >.<


    Never run out of reasons to smile...

    Omg, hij doet alsof jij zijn slaaf bent.
    Doe wat je zelf wilt, ik zou het uitmaken!
    Vrijheid staat op nummer 1.


    Hated by many, confronted by none!

    Hier heb ik een heel makkelijke remedie tegen: Ditch the bitch.
    Ofwel: dumpen. Waarom geef je zelf al aan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Kickson schreef:
    OMG!! Je duitse vriend is homo, hoe ga jij in hemelsnaam dan je lief bedriegen met je (gewone) vriend, die ziet je niet staan als lief (niet dat ik heb tegen je, maar dat is normaal dat hij meisjes niet ziet staan als hij homo is =D) En omg weinig make-up, weinig uitgaan. Amai je vriendje heeft veel controle op jou als je dat toelaat. Ik zou mijn vriend allang gedumpt hebben als hij zo een lijst zou opstellen met wat ik wel en niet mag doen.
    Maar ik heb medelijden met je.

    Het zou me niks verbazen als hij haar bedriegt. Zulke dominante types denken dat ze alles kunnen maken. En dat blijkt ook, als ik dit topic lees.
    Maar goed, het is niet aan mij om met insinuaties aan te komen.


    No growth of the heart is ever a waste