• "100 Prozent Tokio Hotel" - RTL

    Met "100 Prozent Tokio Hotel" komt RTL met een nieuwe documentaire voor de succesvolle reeks "100 Prozent" waarbij beroemde Duitsers onder de loep worden genomen.

    Tokio Hotel is hét popfenomeen van 2000. Gillende fans, uitverkochte concerten en prijs na prijs slepen ze binnen: Zie hoe de band uit Magdeburg verandert in de spreekbuis van de jongeren uit dit decennium.

    In 2001 leerden de tweelingbroertjes Bill en Tom Kaulitz Gustav Schäfer en Georg Listing kennen en al gauw richtten zij de band Develish op. Twee jaar later werden de vier door muziekproducent Peter Hoffmann ontdekt. De allereerste single van Tokio Hotel "Durch den Monsun" schiet de week na de release in augustus 2005 van nul naar één in de Duitse charts. Met hun eerste album breken ze diverse verkooprecords en sindsdien slepen ze de ene na de andere belangrijke muziekprijs in de wacht. In maart 2008 slaat het noodlot toe: Bill moet aan zijn stembanden worden geopereerd. Optredens in Europa en Noord-Amerika worden afgezegd, maar de grootste zorg van de band is of Bill's stem weer dezelfde zal zijn als voorheen en of hij überhaupt wel weer kan zingen. Na een succesvolle genezing krijgt Tokio Hotel in september 2008 eindelijk hetgeen waar zij zo hard voor heeft gewerkt: Tijdens de MTV Video Music Awards in LA winnen ze de award voor "Best New Artist". Amerika is dol op de nieuwe German Pop Sensation, de concerten zijn uitverkocht en het aantal fans groeit met de dag.

    In deze nieuwe documentaire zal RTL een portret van de band proberen te schetsen, hun successen en mislukkingen komen aan bod. Daarnaast zal RTL nog niet getoond filmmateriaal laten zien! Bovendien zullen in de docu zowel fans, vrienden als crewleden aan het woord komen

    bron: http://kommunikation.rtl.de/de/pub/season200910/i8173_1.cfm

    We zouden hem (met een beetje geluk)dit jaar nog te zien krijgen.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2009 - 21:20 ]


    Everyone smiles in the same language.

    Wanneer is dat?


    -

    O boy. = D


    We'll never be as young as we are tonight

    Met een beetje geluk zouden we hem dit jaar nog te zien krijgen


    Everyone smiles in the same language.

    Esmaye schreef:
    Wanneer is dat?


    You'll never dream alone. <3

    We krijgen hem misschien nog dit jaar te zien (da denk ik toch)

    [ bericht aangepast op 31 juli 2009 - 21:27 ]


    Everyone smiles in the same language.

    O. Nou, ik hoef 'm niet per se te zien of zo.
    Wel raar dat dat er niet bij staat, maar ze wel zowat die documentaire letterlijk uitleggen. B]


    -

    RTL?
    Dat is een tvkanaal in Nederland zekr hea?
    Ik heb enkel nederlands 1, 2 en 3.
    en dit is het niet zekr?

    AlmostHappy schreef:
    RTL?
    Dat is een tvkanaal in Nederland zekr hea?
    Ik heb enkel nederlands 1, 2 en 3.
    en dit is het niet zekr?



    RTL is ook een Duitse zender. ;)


    -

    Ik hoop dat da hier ook wordt uitgezonden.
    Wss wel ni >.<
    Dan mss op internet volgen fzow!


    Jus drein jus daun.