• Ik heb net een neiuwe serie, er is nog maar 1 deeltje van maar ik ga straks nog een vervolgje maken als ik een paar reacties krijg. Hier is een voorsmaakje, en een beetje uitleg van mijn serie:

    Robert Pattinson word door zijn vrienden en familie in een klooster geplaatst omdat hij door de glitter and glamour alle remmen op het leven kwijt is, hij gaat constant naar de hoeren , vrijt met zijn collega's Nikki, Kristen en Ashley en groupies, en drinkt meer dan nodig is. Iedereen wilt dat hij terug naar de realiteit moet komen, via de rechter plaatsten ze hem uiteindelijk in een klooster. Daar moet hij van al zijn demons en verslavingen af moet geraken.

    Hier is de link voor de serie: http://www.quizlet.nl/serie/24763/virgin-territory-robert-pattinson-16/
    Als jullie hem eens zouden maken en mij zeggen wat jullie ervan vinden, kan ik misschien als jullie er iets op aan te merken hebben iets aan veranderen (stijl bedoel ik eh;))
    Hopelijk willen jullie hem even maken , alvast bedankt :)


    Revenge Is Sweetest Thing I Can Do

    het lijkt me een leuk verhaal..
    aleen het fijt dat je geen lees tekens gebreukt waneer iemand praat irriteerd me ;x
    en dat er dan (persson): staat..
    But das mijn mening..

    [ bericht aangepast op 31 juli 2009 - 19:57 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    SugarAlien schreef:
    het lijkt me een leuk verhaal..
    aleen het fijt dat je geen lees tekens gebreukt bij het feit waneer iemand praat..


    We'll still love each other, forever and always. <3

    SugarAlien schreef:
    het lijkt me een leuk verhaal..
    aleen het fijt dat je geen lees tekens gebreukt waneer iemand praat irriteerd me ;x
    en dat er dan (persson): staat..
    But das mijn mening..


    Ik zal dat toepassen die tekens, want er vroeg nog iemand anders naar =)
    maar dankje voor het lezen en voor hier je mening te zetten =)
    x


    Revenge Is Sweetest Thing I Can Do