men 2 th-shirts moeten altijd aan men chaufage(=radiotor) hangen zodat ik ze altijd zie(A) en ze niet vergaan in men kleerkast
owjh ook iedere dag zeker 1x spring nicht luisteren! voor ik ga slapen op 1 vna men posters Tom(H) een kusje geven en aan ze denken voor ik men ogen sluit om dodoke te doen of om achter de rug van men oduers nog eve muziek te lusitre(A)
Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....
Ik kan niet stilzitten. Dus als ik stilzit ga ik aan mijn nagels pulken, met mijn voet wiebelen etc.
Als ik achter de kassa zit heb ik altijd de neiging om alles rechtop te zetten. Dus als een klant een blikje verkeerd om op de band heeft gezet zet ik het na het scannen weer rechtop. Ik weet ook niet waarom
ik kraak met mijn rug en mijn vingers dat met mn vingers doe ik zelfs in mn slaap ik heb nog meer rare dingen en omdat ik soepele gewrichten heb doe ik altijd mijn duimen lichte lijk uit de kom halen
en ik doe altijd met mn tong bewegen als ik me verbveel nu ook bijv.
'T zit bij mij in de familie, maar dat je totaal niet kan stil zitten. Of dat als je stil zit, je ineens met je been een of ander ritme gaat zitten bewegen x'd Misschien moet ik gaan drummen met dubbele bass =]