• Nou, ik dus wel. Het was niet afgesproken, we hadden voor de kerk afgesproken.
    Ik heb het hier over de meeting met Jalissa (Ubetinget)!
    Nu denk je, de kerk? Dat is toch soieso geen plek om af te spreken? Ook niet ervoor.
    Ik zal je vertellen hoe het zo gekomen is:

    We wilde al heel lang meeten, maar het kon nooit. Te ver weg enzo. Toen vertelde ik dat ik op vakantie ging naar de Ardennen. Dat ligt in het zuiden van Belgie, waar de mensjes Frans spreken, en waar ontzettend veel bomen zijn.
    Zij zegt: ‘Hee, daar ga ik ook heen!’ Te gek, natuurlijk! :D We wisten ongeveer waar we allebei heen gingen. Die twee plekken waren als nog verder van elkaar dan waar we echt wonen. Maar toen we de precieze plekken wisten, viel het reuze mee. Alleen kon ik alsnog niet naar haar, en zij niet naar mij (ouders -.-).
    We hadden allebei internet, en ik wist haar te vertellen dat er op de nationale feestdag van Belgie, vuurwerk te zien was in een plaatsje tussen ons in. Uiteindelijk ging ik wel, zij niet. Daar aangekomen was het 8 euro per persoon, en het was niet eens echt vuurwerk :S En het begon ook nog is te onweren, heel dichtbij onze auto, doodeng!

    Een paar dagen later zei Jalissa dat er een markt was, elke woensdag, in een ander plaatsje, vlakbij mij, en zij zou er heen gaan! Na lang zeuren wist ik m’n ouders te overtuigen. Nou, en we spraken dus af voor de kerk,want dat was een makkelijke plek, die konden we beide wel vinden, en we waren beide al eens in het plaatsje geweest. Ik zag dr al staan, riep: ‘Boe’ maar ze hoorde me niet. Toen de auto geparkeerd was, rende ik naar de kerk, maar geen Jalissa meer te zien :S Ze bleek de kerk in gegaan te zijn, ze moest mee. Dus ik ook die kerk in. We wilde natuurlijk gillen van blijdschap, maarja, een kerk is een kerk he :P Dus wij snel naar buiten. We hadden verwacht maar 10 minuten te kunnen kletsen, dat zij weer mee moest, verder naar de kraampjes kijken. Maar er was geen markt te bekennen. Dat was waarschijnlijk pas savonds, toen was er iniedergeval niks anders aan het stadje te zien, dan voorheen. Haar moeder en opa en oma kletste met mijn ouders, onze broertjes hingen er maar een beetje bij, wachtend tot we weer gingen. En wij hadden het natuurlijk reuze gezellig :D We hebben uiteindelijk een heel uur gekletst, er is nog een foto gemaakt van ons, en dies vet goed gelukt :D Het was super :) Als we groter zijn, en 1 van ons naar de ander toe mag, doen we dat zekerste weten!
    Oei, dit is wel een heel lang topic geworden, sorry x)

    Jaaaa. Ik heb wel eens iemand in een kerk gemeet. Woensdag. Toevallig was jij het! :'D
    Het was echt leukkkkk <3.

    Haha (: leuk.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Wat tof dat jullie het allebei zo leuk hebben gehad en toch nog de kans kregen elkaar te ontmoeten:')


    Wie du mir, so ich dir.

    leuk voor je ^^
    hahaa,een kerk (:
    in de Ardennen zijn er altijd van die kerken,met daarnaast een kerkhof [toch overal waar ik al ben geweest:Y)]


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    leuk voor je ^^
    hahaa,een kerk (:
    in de Ardennen zijn er altijd van die kerken,met daarnaast een kerkhof [toch overal waar ik al ben geweest:Y)]

    Ja, klopt. Alleen daar was de eerste kerk zonder kerkhof die ik zag.

    Ubetinget schreef:
    (...)
    Ja, klopt. Alleen daar was de eerste kerk zonder kerkhof die ik zag.

    Cool :D
    dat heb ik nog niet veel gezien (:


    everybody needs a song.

    Leuk :Y). 'k ben blij dat het zo leuk was voor jullie! En dat, na al die moeite, jullie toch konden meeten!^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nee, want ik kom niet in kerken.
    Maar wel leuk voor je ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat klinkt vet gezellig :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Hehe, leuk. :]

    Wat leuk voor jullie dat jullie elkaar eindelijk hebben gemeet. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Aurelia schreef:
    Nee, want ik kom niet in kerken.
    Maar wel leuk voor je ^^

    Ik kom ook nooit in kerken xD Behalve met school en nu :P