• Ik heb gister mijn helixpiercing eruit gehaald. Had er 2 nu dus nog maar een >.> Hij was helemaal gaan ontsteken maar ik ben eigenwijs, dus dat ding werd dik/ging knellen/etc. Waardoor er vlees uit mijn oor bloot kwam te liggen, super goor xD. Dus nu is hij eruit?

    Iemand hier ook wel is zoiets gehad, om het topic dan toch nog maar even nuttig te maken..


    Wie du mir, so ich dir.

    Jaaa, ik bleek allergish voor nikkel te zijn, en daar kwam ik achter toen ik oorbellen kreeg.. niet prettig. :)


    Life is hard and then we die

    Hmm klinkt niet echt leuk eigenlijk :'s -zacht uitgedrukt-
    En nee; 'k heb geen piercings.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    PUKKELxDING schreef:
    Jaaa, ik bleek allergish voor nikkel te zijn, en daar kwam ik achter toen ik oorbellen kreeg.. niet prettig. :)


    Ik ben ook allergish voor nikkel xD Ook 8ter gekomen toen ik oorbellen kreeg xD en zeker niet prettig :P


    all i need is love, all i get is homework

    je had wa voor piercing? Ö.O

    Yumilicious schreef:
    je had wa voor piercing? Ö.O
    Naja twas eigenlijk een Lonch, maar ik vind als ze in je oor zitten gewoon allemaal een Helix :'). Dit is een LonchPiercing


    Wie du mir, so ich dir.

    ik heb een traguspiercing :] die ging laatst ook ontsteken, maar toen heb ik er alles aan gedaan om hem weer normaal te krijgen en het is gelukt, dus hij zit er thankgod nog in. :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    ik heb een traguspiercing :] die ging laatst ook ontsteken, maar toen heb ik er alles aan gedaan om hem weer normaal te krijgen en het is gelukt, dus hij zit er thankgod nog in. :9~
    Ja bij mij ontsteekt de boel nogal snel, maar dan is het zo weer over, maar hier was het zo erg dat het vlees uit mijn oor, zich naar buitenwerkte [/ja was echt fééking ranzing] dus ik dacht laat ik hem toch maar eruit halen voor hij dadelijk half ingroeid, of mijn oor vergroeid :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja ik heb ook z'on piercing. Die is ook onstoken. al super lang! maar ik ben eigenwijs net zoals jij xD maar nu is het al minder want eerst zat er een hele rare bult naast maar die is nou bietje weg aan het trekken xD

    Ik heb nikkel vrije piercings..vooral in mijn oren want anders gaan ze heel erg zeer doen na een tijdje..
    en ik heb navelpiercing..die elke keer vast zit,mijn lichaam wilt hem niet goed pakken,,jaa weet niet goed hoe ik dat moet zeggen,maar ik ben eigenwijs om hem erin te late:P..maar ontsteken doet hij nog niet na 2 jaar dus..

    xx

    Mijn zusje
    Ze had oorbellen, gewone, en ze was al zo niet vrolijk omdat ze pijn had van het schieten naja
    na 2 weken waren haar oren dik, paars en kwam er prut uit ;l

    Dat klinkt echt gross. :'D
    Zoiets heb ik gelukkig nog niet gehad. :'D

    Jakkie :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb ook een helix piercing, in september heb ik hem een jaar! ^^

    Maar ik heb gehoord dat als die gaat ontsteken je hem er juist NIET uit moet halen want dan gaat de ontsteking nog erger worden en het kan naar binnen gaan en in het ergste geval kan je dan juist als nog een bloemkooloor krijgen! o.O

    Mijn piercing is al zooooo vaak ontstoken maar ik begin dan meteen elke avond met sterilon 3 dagen en daarna gaat het weer goed!

    Ik had hem na 6 weken verwisselt voor een ringetje (die best wel groot is) maar damn wat deed dat pijn om dat ringetje er door te krijgen! Ö
    Het ging helemaal bloeden en toen die er eindelijk na 5 keer inzat moestie nog dicht en dat was ook een lekker drama! --'
    Dus nu heb ik besloten om hem ook echt niet meer er uit te halen om hem te verwisselen, alleen als het echt echt echt echt moet!

    En eigenlijk gaat het nu pas echt goed met me piercing, ik kan er eindelijk op slapen zonder pijn te hebben! (:

    [ bericht aangepast op 2 aug 2009 - 14:45 ]


    dream, dare, fly!

    kan ook door het warme weer komen? :)
    sorry droge opmerking ^^

    x<3

    Ah bah =S
    Ik mag geen 2 dagen achter elkaar zilveren oorbellen dragen x_x
    Ik kan niet tegen zilver, nouja mijn oren niet


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3