• Slak. En hij rolde hier over de grond en ik schrok me dood. Ik dacht dat hij een vogel had maar het was een slak. Omg hij rende er ook nog voor weg ook, haha. Raar geval. Hebben jullie dat ook? En onze andere kat is heel klein en een jongen maar hij lijkt een meisje en hij durft niks. Maar hij is wel schattig, beide. :Y)


    when words fail, music speaks.

    Mijn kat vangt altijd de vliegen die bij ons door het raam heen vliegen. Dan gaat hij erachteraan en zo miauwen, echt vet cute (A)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mijn kleine baby's die lopen achter de staart van hun moeder aan en die word dan heel kwaad en wilt hun geen melk meer geven :)


    All was well.

    020809 schreef:
    Mijn kleine baby's die lopen achter de staart van hun moeder aan en die word dan heel kwaad en wilt hun geen melk meer geven :)
    Haha xd


    when words fail, music speaks.

    Als er vliegen achter de raam zitten , en die raam dan staat nietopen . Denkt mijn kat dat hij wel openstaat en dan knalt hij tegen de raam aan . Wel een grappig zicht xD

    Excited schreef:
    Als er vliegen achter de raam zitten , en die raam dan staat nietopen . Denkt mijn kat dat hij wel openstaat en dan knalt hij tegen de raam aan . Wel een grappig zicht xD


    Zoiets hebben wij ook vaak :Y)


    Second star on the right and straight on till morning

    Excited schreef:
    Als er vliegen achter de raam zitten , en die raam dan staat nietopen . Denkt mijn kat dat hij wel openstaat en dan knalt hij tegen de raam aan . Wel een grappig zicht xD
    Haha nee dat doen onze niet. (aa) Die gaan voor het raam zitten kijken naar alles buiten.


    when words fail, music speaks.

    De kater van de buren is bang voor onze kat, terwijl onze kat veel kleiner is... Maargoed ze is ook wel een bitch (A):P.
    Soms maakt ze ook van die gekke sprongen om/over een kikker heen (we hebben namelijk een vijver in de tuin, waar vaak kikkers in zitten, and we blame it on our neighbour xD. Die heeft een grotere vijver).
    ONze kat is ook raar omdat ze om de vijf minuten naar buiten of naar binnen wil :P


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    Onze hond gromt naar vliegen x')


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Mijn kat eet vliegen en valt zijn moeder aan en klimt langs je broekspijp naar boven.
    Of zij vliegt op hem maar begint dan zelf wel boos geluid te maken.
    Oh, en en, een andere kat knalt dan weer telkens tegen de deur als die naar buiten wilt.
    Voor de rest zijn ze volkomen normaal *kuchkuch*


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mijn kat gaat raar springen als we met een bingoballetje op de grond stuiteren.
    En als ze vliegen wilt vangen springt ze tegen het raam aan,
    als ze naar buiten wilt loopt ze 2 tegels naar buiten en rent gelijk weer naar binnen.
    Ze viel ooit mijn laptop aan omdat ze op mijn schoot wilde liggen, maar daar lag mijn laptop al ><.
    En ze slaapt op de raarste plekken, zoals bovenop de televisiekast, op mijn bed, in de wasmand, op mijn vensterbank met allerlei troep, op mijn bureau, op de bank, onder het bed, op de stoel en zelfs een keer in mijn kast!

    [ bericht aangepast op 31 juli 2009 - 15:14 ]


    a figment of your imagination

    OMGBO schreef:
    Slak. En hij rolde hier over de grond en ik schrok me dood. Ik dacht dat hij een vogel had maar het was een slak. Omg hij rende er ook nog voor weg ook, haha. Raar geval. Hebben jullie dat ook? En onze andere kat is heel klein en een jongen maar hij lijkt een meisje en hij durft niks. Maar hij is wel schattig, beide. :Y)


    de onze met een kikker. (cat)

    screamlauder schreef:
    (...)

    de onze met een kikker. (cat)
    Onze kleinste die loopt ook met kikkers door de tuin. En die leven nog echt zielig. ö


    when words fail, music speaks.

    OMGBO schreef:
    (...)Onze kleinste die loopt ook met kikkers door de tuin. En die leven nog echt zielig. ö



    Ik heb een kater en mn zusje een kat. die beestjes zijn broer en zus,

    Noppes: kat, wit,
    Beer : Kater, rode/oranje vacht met witte pootjes


    Ze worden.. over een maand 1.
    Beer is mijn lamme lambal <3
    En toen rende hij 100 meter achter in de tuin rond, en ik dacht: het lijkt of hij zo’n : =D, gezicht trekt. had ie een nog levende klein musje in z’n mond. maar als je naar ze toe rent, rennen ze met dat ding weg. arme beestje het fladderde nog! ;[

    Mijn kat zeurt ontzettend erg :8 Miauwt de hele dag door en die wil naar buiten toe en dan na 5 min staat ie weer voor de deur om naar binnen te gaan. En dan verwacht hij dat we hem helemaal gaan aaien. óf hij gaat de halve dag liggen slapen. Die van ons slaapt en eet heel veel.


    -

    de hond van mijn overburen is egt klein
    en ze denkt dat ze de hele wereld aan kan
    egt sgattig ze blaft tegen vanalles enzo egt cute(H)


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..