• De stelling van vandaag luidt:
    Aids is iets wat je krijgt, niet waar je voor kiest.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Wie du mir, so ich dir.

    ik denk dat je ook kan zeggen in deze stelling.

    'seks= gelijk aan - aids.'

    en dat je daar over kan discussieren, anders snap ik de stelling niet want dat is onzin >.> geef mij de eerste persoon die 'JA DAAR VRAGEN ZE OM' zegt. die krijgt er van langs. (krul)

    Aids is een ziekte.
    Ik kies toch ook niet voor griep?
    Wat is dat nu voor een stelling?


    Where there is a sea there are pirates...

    TeddyMurder schreef:
    Vaak wel ja. Niet altijd... Je kiest natuurlijk niet bewust.


    I'm a little bit lost without you <3

    Eens.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hier kun je je ervoor beveiligen maar in arme landen kiezen de mensen er niet voor.

    oneens dus


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Eef95 schreef:
    Hier kun je je ervoor beveiligen maar in arme landen kiezen de mensen er niet voor.

    oneens dus


    Ik heb ooit eens gelezen dat aids in Afrika al meer doden heeft gemaakt dan de twee wereldoorlogen samen!!

    oeps gequote inplaats van aangepast.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2009 - 18:48 ]


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    wrm zou iemand aids willen hebben?:S
    eens dus


    My weakness is that I care too much

    eens


    dress me, i'm your mannequin.

    Ja en nee. Wanneer je voor onbeschermde seks kiest heb je de consequenties voor eigen rekening en had je het kunnen voorkomen. Aids kan ook op het kind worden overgedragen, of het gevolg zijn van bijvoorbeeld een verkrachting. Dan is het geen keuze meer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Blondiepants schreef:
    Ik denk niet dat mensen bewust gaan kiezen om aids te hebben.. ><


    i agree!


    "We are all of us stars, and we deserve to twinkle." -Marilyn Monroe

    eens.


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Aurelia schreef:
    Ja en nee. Wanneer je voor onbeschermde seks kiest heb je de consequenties voor eigen rekening en had je het kunnen voorkomen. Aids kan ook op het kind worden overgedragen, of het gevolg zijn van bijvoorbeeld een verkrachting. Dan is het geen keuze meer.
    Steel mijn woorden niet(cat)
    Máár je kiest er niet voor. Als je kiest voor onbeschermde seks is het best dat je het laat nakijken als je het niet laat doen en je het krijgt is het je eigen schuld, no offens. Bij andere dingen zoals verkrachtingen, etc... kies je er natuurlijk níét voor, alhoewel je kiest er nooit voor maar doe je niet veilig is het je eigen schuld.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2009 - 20:18 ]


    Only losers can act the way you do

    CherryLoser schreef:
    (...)Steel mijn woorden niet(cat)
    Máár je kiest er niet voor. Als je kiest voor onbeschermde seks is het best dat je het laat nakijken als je het niet laat doen en je het krijgt is het je eigen schuld, no offens. Bij andere dingen zoals verkrachtingen, etc... kies je er natuurlijk níét voor, alhoewel je kiest er nooit voor maar doe je niet veilig is het je eigen schuld.


    jawel, want het is jou keuze, jou verantwoording, je kiest voor die optie, met die consequenties, als je onbeschermd seks hebt.

    ^^

    ja.


    Dumdidido

    Eens.
    Je wilt toch geen aids krijgen. Als je dat wilt, ben je ziek in je hoofd!


    VIP - Very Important Penguin