• Titel zegt het al =D

    Proloog van verhaal;
    Met een zucht stap ik uit de benauwde taxi. Hèhè. Ik haal mijn tassen uit de achterbak, en betaal de chauffeur. Hij bedankt, en rijd weg. Zo, daar sta ik dan. Eindelijk weg, weg van huis, weg van alles. Weg van mijn depressieve moeder. Oei, wat had ze geschreeuwt toen ik wegging. 'Laat me niet alleen! Laat me niet in de steek!' Ja ma, helaas, had je mij maar niet in de steek moeten laten 3 jaar geleden. Nee, ik voelde me niet schuldig meer. 3 jaar lang had ik voor haar moeten zorgen, alles zelf op moeten lossen. De depressie nam het van haar over. Ik snapte toen nog niet waarom.. Er gingen toch wel meer echtgenoten dood? Ik kende wel meer meisjes zonder vader, met alleenstaande moeder.. Nu begrijp ik het maar al te goed. Mijn moeder is gewoon zwak. That's it.
    Ik haal het elastiekje uit mijn haar en schudde het los. Ik haal even diep adem en loop dan naar het hek van de grote villa. Mijn nieuwe huis, en werkplek. Ik druk op de bel naast het hek. Ik hoor wat gekraak, en dan klinkt er een slaperige jongensstem;
    "Ja?"
    "Ehm ja, ik ben de huishoudster.."
    "Oh hoi, kom verder.."
    Het hek gaat langzaam open en vol goede moed loop ik naar de voordeur. Dag mam, hallo vrijheid.

    Nouja, als je n titel geeft, zeg even wat voor rol je wil ^^

    Vriendin Tom = grootste rol
    Vriendin Bill = minder grote rol
    Vriendin Gustav = niet zo'n grote rol
    Vriendin Georg = ook niet zo groot xd

    xx

    Take a walk on the wild side
    Every wound heals
    Hello World
    Hello, I'm your housekeeper
    No one can stop me!
    My time to shine

    Oké, dat was allemaal het eerste wat me te binnen schoot ^^


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Housekeeping.
    My first cinderella story.
    Old life, new adventure.
    New things, don't heal wounds.
    Better life without mother?
    Adventure, seized with both hands.
    Other side of the road.
    New pavement of New pavement to walk on

    [ bericht aangepast op 29 juli 2009 - 21:58 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Taking a new road all by myself


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.